Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Facebook представя Timeline за марките този месец
Социалната мрежа Facebook ще представи Timeline профилни страници за марките в САЩ през този месец, съобщи AdAge.
По време на конференцията си F8 през септември компанията разкри плановете си за „драматчина” трансформация на профилните страници на потребителите в сайта, който надвишават 800 млн. От Facebook тогава обясниха, че Timeline е линия на времето, която представя профила като албум с хронология и лична история на регистрирания човек, от началото на присъствието му в социалната мрежа. Илюстрациите са по-големи. Подредбата им има връзка с вида на колежанските албуми за снимки в Америка. В момента потребителите все още имат възможност да запазят стария облик на профила си, но това ще е до време.
През есента на миналата година от компанията заявиха, че ще изчакат преди да пуснат Timeline за марките. Нейни представители обясниха, че Timeline фен страниците ще следват „изгледа и усещането” за линия на времето, като тази на потребителите, но няма да са точно копие.
Новите страници за марките ще започнат с бета версия, договорена със списък от партньори. След това ще бъдат приложени поетапно върху фен страниците на повече рекламодатели.
От Facebook са отказали да коментират вида на продукта и времето, в което той ще бъде внедрен. Източници твърдят, че т.нар „приложения” вляво на страницата на марката, които се използват за провеждането на анкети сред феновете или продажбата на продукти, ще бъдат транформирани в „кутии” в Timeline страницата на бранда. Смята се, че те ще наподобяват вида на приложенията, които Spotify или Washington Post Social Reader имат на Timeline страниците на потребителите.
Новият формат може да задължи марките да разработят свои собствени приложения, използвайки специални думи, различни от “like”, също както социалната мрежа Pinterest има Facebook приложение, което проследява когато потребителите й са „закачили” нещо на таблата със снимки по теми в нея.
Timeline ще има значително влияние върху управлението на Facebook страниците. Едно от различните неща е, че историята на марката няма да започва от това кога се е присъединила в сайта, а от датата на създаването й, според AdAge. Така например тази на Coca-Cola ще има за начало 1892 г.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.