Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Heineken изненада караоке певци с изява пред хиляди хора в Ню Йорк
Какво бихте сторили, ако се качите на сцената в караоке бар, където сте отишли с приятели и близки, и изведнъж се окаже, че може да продължите да пеете, излъчвани на живо на електронните табла на спортна зала в полувремето на баскетоболен мач на NBA, на тв екраните на всяко нюйоркско такси в продължение на седмица или в реално време на билбордовете на „Таймс Скуеър”? „Да” или „не”? Трябва да решите за секунди. Как бихте отговорили на това предизвикателство?
Ситуацията се случи наистина преди дни в Ню Йорк в рамките на смела рекламна инициатива на Heineken. Брандът тества случайни гости на караоке бар, излезли да пеят на сцената, и внезапно им предожи общоградски ефир в мегаполиса. Ако изберяха „да”, те можеха да получат своите 15 минути слава, изпълнявайки коледна песен пред хиляди нюйоркчани. Изборът между песните бе "Jingle Bells," "Deck the Halls" или "The 12 Days of Christmas" - най-любимите коледни мелодии на Америка.
Резултатът от тази емоция беше записан във видео, което се споделя в мрежата от миналата седмица. Той бе отразен и в световните маркетинг медии. Интересът към кампанията е естествен, защото тя е на Heineken, известна с маркетинга си на световно ниво, и е уникална. В допълнение, от Heineken са направили и проучване за отношението към караокето в САЩ, в което 55% от участниците посочили, че се притесняват по-малко да пеят пред семейство и приятели, а 45% - пред непознати.
„Всичко в караокето е свързано с овладяването на нервите когато излизаш да пееш. Караокето на Heineken перфектно отразява тези моменти на напрежение. Незаивисмо дали пееш пред 8 или 80 000 души, въпросът е един и същ – можеш ли да разтърсиш сцената?!”, казва Роб Шефилд – американски караоке експерт.
Кампанията е на агенция Wieden + Kennedy, Ню Йорк – официална рекламна фабрика на Heineken в САЩ.
Вижте.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.