Hyundai с две реклами за "Отличен"


С нови две кратки реклами за Супербоул 2014 Hyundai се вписва в редиците на отличниците с правилна стратегия за представяне на бранда по време на големия спортен финал в САЩ.

В най-гледаното рекламно време за годината в американския ТВ ефир – финалът на футболната лига в страната – Hyundai ще представи два телевизионни спота от по 30 секунди – класическият инструмент за рекламиране в Супербоул. Рекламите са простички, забавни и добре изработени. Ще се справят добре на финала, смятат специалистите от Adweek. Клиповете са дело на агенция Innocean. Разпространяват се онлайн преди играта – от вчера.

Голямата звезда в едната е 38-годишният актьор Джони Галеки, най-известен с ролите си като Дейвид Хийли в „Розан“ и Ленард Хофстетър в „Теория за Големия взрив“. Втората е майсторски заснета и се казва „Шестото чувство на татко”. Режисирана е от Франк Тодаро и показва как бащи спасяват синовете си от удари, сблъсъци и наранявания. 

Ето я и нея. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Нов транспортен коридор през Гърция, България и Румъния ще свръзва Егейско и Черно море
Приватизация на войната: Глобалният бизнес с наемници процъфтява
„Кръстниците на AI“ и публични личности настояват за спиране на развитието на изкуствения суперинтелект
Coca-Cola HBC купува 75% дял в африканския си конкурент
„ДПС-Ново начало” ще продължи да подкрепя кабинета, но няма да участва в него (Обновена)
Понижения на фондовите борси в Европа на фона на разочароващи корпоративни отчети*
Бизнес перспективи: Сърф туризмът и влиянието му върху местните общности
Тръмп: Не искам безсмислена среща с Путин