Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Hyundai с две реклами за "Отличен"
С нови две кратки реклами за Супербоул 2014 Hyundai се вписва в редиците на отличниците с правилна стратегия за представяне на бранда по време на големия спортен финал в САЩ.
В най-гледаното рекламно време за годината в американския ТВ ефир – финалът на футболната лига в страната – Hyundai ще представи два телевизионни спота от по 30 секунди – класическият инструмент за рекламиране в Супербоул. Рекламите са простички, забавни и добре изработени. Ще се справят добре на финала, смятат специалистите от Adweek. Клиповете са дело на агенция Innocean. Разпространяват се онлайн преди играта – от вчера.
Голямата звезда в едната е 38-годишният актьор Джони Галеки, най-известен с ролите си като Дейвид Хийли в „Розан“ и Ленард Хофстетър в „Теория за Големия взрив“. Втората е майсторски заснета и се казва „Шестото чувство на татко”. Режисирана е от Франк Тодаро и показва как бащи спасяват синовете си от удари, сблъсъци и наранявания.
Ето я и нея.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.