Hyundai с две реклами за "Отличен"

С нови две кратки реклами за Супербоул 2014 Hyundai се вписва в редиците на отличниците с правилна стратегия за представяне на бранда по време на големия спортен финал в САЩ.

В най-гледаното рекламно време за годината в американския ТВ ефир – финалът на футболната лига в страната – Hyundai ще представи два телевизионни спота от по 30 секунди – класическият инструмент за рекламиране в Супербоул. Рекламите са простички, забавни и добре изработени. Ще се справят добре на финала, смятат специалистите от Adweek. Клиповете са дело на агенция Innocean. Разпространяват се онлайн преди играта – от вчера.

Голямата звезда в едната е 38-годишният актьор Джони Галеки, най-известен с ролите си като Дейвид Хийли в „Розан“ и Ленард Хофстетър в „Теория за Големия взрив“. Втората е майсторски заснета и се казва „Шестото чувство на татко”. Режисирана е от Франк Тодаро и показва как бащи спасяват синовете си от удари, сблъсъци и наранявания. 

Ето я и нея. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Бойко Борисов: Вече нямаме мнозинство за правителство, ГЕРБ, ИТН и БСП са малцинство със 100 депутати
Проект: Здравните кабинети в детски градини и училища с нови изисквания и дейности
Европейски рекорд за всички времена: Турция измери 50,5 градуса по Целзий
Поредна нощ на протести в Украйна: Демонстрантите обвиниха Зеленски в авторитаризъм
Меси получи наказание за отказа да играе в Мача на звездите в САЩ
Лятото не е само сезон - то е двигател на по-високите печалби в някои бизнеси
На днешната дата, 27 юли. Имен ден празнуват Добрин, Добри и Панталей
Сръбските власти затвориха ресторант на световния режисьор Емир Кустурица в eтноселото Дървенград