Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Interbrand: Coca-Cola е най-скъпата марка в света
Със стойност от 71,861 млн. долара Coca-Cola е най-скъпият бранд в света. Това сочи актуална класация на маркетинг експертите от Interbrand.
Списъкът изброява 100-те най-големи марки в света през 2011 г. Coca-Cola, която го оглавява, отчита 2% повишение в стойността на бранда за изминалата година. Тя е следвана от IBM със стойност от 69, 905 млн. долара, и Microsoft, която според данните възлиза на над 59 млн. долара. В топ 10 на класацията следват още Google, Diversified, Mcdonald’s, Intel, Apple, Disney и HP.
Първите 10 марки са американски. Сред тях доминират компаниите от областта на електрониката. Забележителен е ръстът на стойността на марката Apple, която е станала 58% по-висока през 2011 г. Същевременно оценката за Microsoft се е понижила 3%.
Jack Daniel’s e най-високо оцененият бранд на спиртна напитка в света за 2011 г. Той е оценен на 4.319 млрд. долара, което е със 7% повече от предходната 2010 г. Неговите рекламни кампании, които провокират стремежа на хората да бъдат себе си, и историята му, която започва през 1904 г., го превърнаха в един от иконите на Америка.
В топ 100 на списъка се нареждат десетки европейски марки. На 11. място е посочена японската Toyota, на 12. – германската Mercedes, на 14 – финландската Nokia. Следват също BMW, Gilette, Samsung, Honda, H&M, SAP, Nescafe, Ikea, Gucci, Phillips, Zara, Johnnie Walker, Armani.
Класацията определя стойностите на търговските марки по три ключови показателя - финансово представяне на компанията за изминалата финансова година, силата и разпознаваемостта на бранда, както и ролята на марката в процеса на закупуване на продукта. Подредбата на брандовете и показателите им можете да видите като кликнете тук.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.