Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Johnnie Walker представя майсторска реклама с кола от стъкло
Алкохолният бранд Johnnie Walker впечатлява наблюдателите на света на маркетинга с добре изработена реклама, създадена в рамките на кампанията му против шофирането в нетрезво състояние Join the Pact.
Марката, която е корпоративен партньор на отбора от Формула 1 Vodafone McLaren Mercedes, излъчи в Сингапур 90-секунден филм, който показва състезателен автомобил, направен от 1750 чаши за уиски. Видеото е изработено с майсторска компютърна графика и показва как колата от чаши се чупи със скорост от 300 кадъра в секунда, посочва The Drum. Стъклената кола имитира тази на Vodafone McLaren Mercedes.
„Колата е показана, за да напомня колко е важно да запазиш контрол не само на пистата, но и на публичните пътища. Всеки, който сяда зад волана, трябва да го прави с пълно съзнание последствията, които могат да възникнат от загубата на контрол – да се изгуби състезание или нещо друго, много по-важно”, коментира един от членовете на отбора на Ф1 Дженсън Бътън.
Кампанията е дело на агенция Iris Worldwide, Сингапур, и получава рейтинг 8 от 10 в онлайн каталога с най-новите реклами от света AdsOfTheWorld.
Това е рекламата ни за деня. Присъединяваме се към призива на Johnnie Walker винаги да правим правилните избори и да сядаме зад волана трезвени.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.