Johnnie Walker представя майсторска реклама с кола от стъкло


Алкохолният бранд Johnnie Walker впечатлява наблюдателите на света на маркетинга с добре изработена реклама, създадена в рамките на кампанията му против шофирането в нетрезво състояние Join the Pact.

Марката, която е корпоративен партньор на отбора от Формула 1 Vodafone McLaren Mercedes, излъчи в Сингапур 90-секунден филм, който показва състезателен автомобил, направен от 1750 чаши за уиски. Видеото е изработено с майсторска компютърна графика и показва как колата от чаши се чупи със скорост от 300 кадъра в секунда, посочва The Drum. Стъклената кола имитира тази на Vodafone McLaren Mercedes.

„Колата е показана, за да напомня колко е важно да запазиш контрол не само на пистата, но и на публичните пътища. Всеки, който сяда зад волана, трябва да го прави с пълно съзнание последствията, които могат да възникнат от загубата на контрол – да се изгуби състезание или нещо друго, много по-важно”, коментира един от членовете на отбора на Ф1 Дженсън Бътън.  

Кампанията е дело на агенция Iris Worldwide, Сингапур, и получава рейтинг 8 от 10 в онлайн каталога с най-новите реклами от света AdsOfTheWorld. 

Това е рекламата ни за деня. Присъединяваме се към призива на Johnnie Walker винаги да правим правилните избори и да сядаме зад волана трезвени.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Канада изгуби дирите на повече от 47 000 чуждестранни студенти в местни унверситети
Индия има първи актьор милиардер, равен по богатство с Шварценегер, Риана и Тейлър Суифт
Скритите причини за загубените продажби
На фокус в следващите седем дни: Среща на ОПЕК+ и потенциални нови сделки във фарма сектора
На днешната дата, 4 октомври. Рождениците днес
В очакване на присъда: Рапърът Пъф Деди иска да прави платформа с AI със съкилийника си китайски бизнесмен
Навици за постигане на висока емоционална интелигентност
Повече от мъдри мисли. Думи, променили живота на хора