Как да стимулирате растежа на бизнеса си през 2023 г. чрез постове в LinkedIn

Как да стимулирате растежа на бизнеса си през 2023 г. чрез постове в LinkedIn

Как да стимулирате растежа на бизнеса си през 2023 г. чрез постове в LinkedIn

LinkedIn е неизползвана възможност за предприемачи, които искат да се откроят на един претрупан пазар. За повече от 20 години платформата се превърна в процъфтяваща социална медийна екосистема за бизнес лидери, за да се свързват с клиенти в техните мрежи. Днес това е един от най-добрите канали за персонално брандиране за предприемачи, за да позиционират своя опит и да привлекат много по-широка аудитория.

Като предприемач, LinkedIn е вашият вход към създаването на автентични бизнес връзки, които водят до растеж и продажби. С над 8,2 милиона ръководители на C-ниво в LinkedIn, това е правилното място за вас да прекарате времето си в мрежата. То ви предлага достъп за свързване с бизнес лидери с потенциал да повишите вашата видимост и доверие пред тези важни лица, вземащи решения за проекти.

Съдържанието е основната съставка, за да се случи това. И вие трябва да публикувате качествено съдържание, което е проницателно, образователно, оригинално и лично – за да се откроите в това претъпкано пространство.

Ето петте вида съдържание, които можете да публикувате в LinkedIn за повече растеж и видимост, което ще ви позиционира като лидер на мисълта във вашата индустрия, като същевременно поставя вашия опит над конкуренцията.

Дефинирайте основното си послание 

Преди да можете да публикувате съдържание, трябва да създадете основното си послание на марката.

Като предприемач, дефинирането на вашето основно послание изисква личен размисъл. Първата половина от вашето послание е: основната услуга, която предоставяте и как тя помага на вашите клиенти. Втората половина е за вас: какво ви прави уникални, как помагате на клиентите и вашия определен опит в конкретна тема. Как искате да бъдете известни във вашата индустрия? Коя е основната история, която искате да разкажете?

Дефинирането на посланието на вашата марка е първата стъпка. Това е основната съставка, която може да превърне неуспешното съдържание в процъфтяващо, генериращо продажби съдържание. След като имате основното послание, можете да започнете да дефинирате подтеми, които в крайна сметка можете да превърнете в писмено съдържание.

Вашето основно послание ще бъде в центъра на вашето съдържание, но това не означава, че нямате възможност да пишете съдържание извън вашето ядро. Колекция от съдържание около вашето основно послание, лични интереси и истории за успех на вашата марка – това е съдържанието, което означава дългосрочен растеж. Имате нужда от всички части на тази работеща формула.

Определете вашите граници 

Всеки предприемач има различно ниво на комфорт по отношение на това, което споделя в социалните медии. Някои обичат да споделят много, докато други обичат да пазят някои лични теми. Това е добре, но вашите граници трябва да бъдат определени отрано. Главно, защото личното съдържание се представя добре в LinkedIn, но това е хлъзгав наклон за мнозина.

Ще трябва да се свържете лично с LinkedIn, но е във вашите правомощия да определите колко. Не забравяйте, че искате едновременно да забавлявате и образовате публиката си. И двете части са важни за постигане на вашите цели в LinkedIn.

Ето пет типа съдържание, което можете да започнете да публикувате в LinkedIn днес.

  • Тенденции, доклади и прогнози: Обучете аудиторията си за най-новите прозрения в индустрията от вашия сектор. Просто проучете най-новите доклади, добавете абзац или два от вашите лични прозрения и маркирайте ресурса. Това е страхотно съдържание да се позиционирате като знаещ човек, който разбира какво се случва в неговата индустрия. Съвет: Споделете съдържанието „като документ“ PDF.
  • Ръководства с инструкции: Много потребители на LinkedIn искат да се учат от други в своята индустрия, така че споделете своя опит. "Как да..." или информативни ръководства са чудесен начин да споделите вашите знания и прозрения. Съвет: Споделете съдържанието „като документ“ PDF.
  • Събития от личен характер: Определихте ли границите си? Факт е, че персонализираното съдържание се представя добре в LinkedIn. Трябва да споделите събития от личен характер, за да създадете автентични връзки и да хуманизирате марката си. Съвет: свържете личен опит, хоби или събитие с бизнес урок.
  • Съдържание на фирмената марка: Хората искат да споделят вашия успех, но вие трябва да споделяте правилно съдържанието. Бизнес лидерите често споделят съдържание директно от фирмената страница на своята марка. Това е изключително скучно. Отново искате да дадете своя личен принос и идеи за случващото се в компанията. Споделете какво означават тези съобщения лично за вас – или може би какво е било пътуването, за да стигнете до това постижение. Това е по-интересно.
  • Истории за растеж: Всеки обича добрата история. Разкажете историята за това как сте работили и преодоляли конкретно предизвикателство. Като предприемач можете да споделяте редовни прозрения за борбата при изграждането на екип или продукт - и препятствията, които е трябвало да преодолеете.

Това са пет идеи за теми, които можете да започнете да използвате в LinkedIn днес. Вашият успех в LinkedIn до голяма степен зависи от публикуването на колекция от образователно и забавно съдържание. 

Източник: Меган Тудиум, основател на агенцията за съдържание MTC, за entrepreneur.com

Превод и редакция: Нели Тодорова                                         

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ