По-агресивни? Не, това не е най-печелившата стратегия

По-агресивни? Не, това не е най-печелившата стратегия

По-агресивни? Не, това не е най-печелившата стратегия

В днешния свят обикновеният човек е бомбардиран с огромно количество съдържание ежедневно. И с нарастващия брой блогове, публикации в социални медии, уеб страници и други, публикувани всеки ден, може да е трудно за потребителите да намерят съдържанието, което наистина има значение. Това неизбежно се превръща в проблем за търговците. Как да накарате съдържанието на вашата марка да бъде забелязано, когато тя се конкурира в безкраен поток от съдържание?

Много марки инвестират в по-агресивни платени рекламни кампании. И докато тези кампании могат да помогнат за генериране на кликвания, посетители на уебсайтове и прегледи на вашите продукти, те могат също така да създадат умора от реклами, недоверие (особено ако са рекламни и не осигуряват образователна стойност) и ниска възвръщаемост на високите маркетингови разходи.

Понякога това се дължи на пристрастност при избора, като много реклами са насочени към потребители, които вече биха избрали марката. Това означава, че марката плаща за кликвания и продажби, които така или иначе би получила. Друг път се дължи на откровена рекламна измама.

Дали платената медия е добро решение за вашия продукт или услуга зависи от това какво правите и до кого се опитвате да достигнете. В повечето случаи платените реклами са ценен инструмент във вашия маркетингов инструментариум, но само ако се използват стратегически.

Някои търговци се отклоняват от платената реклама и поставят повече фокус и инвестиции в органични методи. Традиционно органичният маркетинг е дълга игра и придобиването на сцепление и възвръщаемостта на инвестицията отнема много повече време от платените стратегии, но някои търговци се стремят да променят това възприятие.

Корпоративният маркетингов партньор Terakeet казва, че липсващата част от много стратегии за органично търсене е намерението за търсене. Техните решения се фокусират върху текущите нужди на лицето, което извършва търсенето. Като разбират какво търсят хората и какво е тяхното намерение зад всяко търсене, брандовете могат да адаптират съдържанието си, за да отговарят на тези заявки. 

Фокусирането върху намерението за търсене има странична полза, като помага на търговците да разберат по-добре за какво мислят, говорят и от което се разочароват потребителите. Данните за намерението на търсене често разкриват нови възможности за неочаквани аудитории и укрепват съществуващите взаимоотношения.

Премахването на напрежението в маркетинговия процес често изглежда като рационализиране на вашия уебсайт, за да направите информацията по-лесна за намиране и изграждане на достъпно присъствие в социалните медии, така че вашата аудитория да може лесно да комуникира с вас.

Според проучването на J.D. Power за 2022 г. на удовлетвореността от банкирането на дребно в САЩ, ключовият показател за удовлетвореността на потребителите от банките и кредитните съюзи е способността им да предоставят подкрепа по време на предизвикателства. Очакванията на потребителите за поддръжка включват персонализирани оферти и съвети, които да им помогнат да спестят време и пари.

Събитията на живо могат да бъдат голяма инвестиция, но след почти две години карантина хората са нетърпеливи да общуват с реални хора в реалния свят. И все пак, организирането на събития на живо или създаването на щанд на индустриална конференция е разумна идея само ако тези канали ще ви помогнат да се свържете с вашата купуваща аудитория. 

Кали Хорват от Century 21 Real Estate обяснява, че всичко опира до индустрията, аудиторията и това, което има най-голям смисъл от финансова гледна точка. За индустрията на недвижимите имоти Хорват препоръчва по-малка, по-персонализирана реклама, като брошура или плакат в павилион за хранителни стоки или представител с малък щанд в мол или универсален магазин. Този стил на лична реклама все още произвежда висок трафик, като поставя рекламата ви на пътя на вашата аудитория без да изглежда внушителна.

В крайна сметка най-добрият начин да похарчите вашите маркетингови пари зависи от това коя е вашата аудитория. За локализираните аудитории личното рекламиране може да бъде страхотна и безпроблемна маркетингова опция. За децентрализирана аудитория насочените платени рекламни кампании вероятно са ценна стратегия – но това не означава, че търговците трябва да пренебрегват органичните методи.

Независимо от продукта, който продавате, или аудиторията, която обслужвате, разбирането на намерението за търсене е от ключово значение за по-добро разбиране на вашата аудитория и къде се намирате на пазара.

Източник: Шама Хайдър е основател и главен изпълнителен директор на Zen Media, за Inc.com

Превод и редакция: Нели Тодорова                                  

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ