Все по-сложно, все по-скъпо, все по-трудно
 
                      Когато чуете думата "публика", най-вероятно се сещате за хората, които плащат, за да видят музикант на концерт или най-новия филм в кината. Но когато изграждате марка (и продукти или услуги), която клиентите харесват, трябва да имате предвид аудиторията.
Без значение какво продавате, вашите клиенти в крайна сметка са вид аудитория. Трябва да грабнете вниманието им и да ги държите ангажирани в дългосрочен план. Вместо да се фокусират изключително върху традиционната реклама, фирмите от всички ниши трябва да превърнат изграждането на аудитория в основна част от своята маркетингова стратегия.
1. Рекламата става все по-сложна
Не може да се отрече, че рекламата може да бъде доста скъпа - и все по-трудна за реализиране. Възходът на блокерите за реклами въведе много усложнения за дигиталните рекламодатели, като цели 40% от интернет потребителите в Съединените щати използват блокер за реклами.
Това е един от многото фактори, които вредят на онлайн рекламата. Google постепенно премахва бисквитките на трети страни в своя браузър Chrome. А Facebook и други социални медийни платформи станаха още по-скъпи.
С органична аудитория не е задължително да се тревожите за тези проблеми. Имате силна база от потребители, които ще се връщат при вас отново и отново както за вашето съдържание, така и за вашите продукти или услуги.
2. Изграждането на аудитория ви помага да разберете вашите клиенти
Едно ключово предимство на изграждането на аудитория е, че изисква да се съсредоточите върху това кои са вашите клиенти, какво искат и от какво имат нужда. Скорошно интервю с основателя на OmniDrip, Пол до Кампо, подчерта това. Кампо, бивш любител на недвижимите имоти, оттогава използва знанията си за писане на текстове, за да разработи система за проследяване, която може да се персонализира за инвеститорите в недвижими имоти.
Както обясни Кампо, успешните съобщения се получават, защото добрите рекламодатели започват с аудиторията си, като се фокусират върху уникалните проблеми на всеки индивид. Те подчертават проблемите, които изпитва тяхната публика, отправят емоционален призив и след това представят решението си с акцент върху предимствата му.
Като отделят време, за да разберат истински клиентите и след това предоставят съобщения, които се фокусират върху тях като личности, марките могат да направят много по-завладяваща реклама.
3. Изграждането на аудитория насърчава автентичните връзки с марката
Когато усилията ви за изграждане на аудитория ви помагат да разбирате по-добре клиентите си, това не само ви помага да доставяте по-фокусирани съобщения. Това също така прави вашите съобщения и съдържание по-свързани, насърчавайки значими връзки между вашата аудитория и вашата марка.
Например, изследване на SproutSocial разкрива, че 70% от потребителите се чувстват свързани с марка, когато нейният изпълнителен директор е активен в социалните медии. Свързването с истински човек помага на марката да се почувства по-автентична и може да помогне на публиката да стане по-лично ангажирана с компанията и хората, които работят за нея.
Това е особено вярно, когато марките използват онлайн присъствието си, за да се свързват с потребителите, да обединяват хората и да се опитват да дадат положителен обществен принос. Въпреки че спецификата на постигането на това може да изглежда различно за различните ниши, това са цели, които си струва да имате предвид.
4. Вашата публика е най-добрата ви възможност за растеж
Ангажираната аудитория предоставя най-добрата възможност за устойчив растеж за всяка марка. 92% от потребителите се доверяват на препоръки от уста на уста от приятели или семейство и е четири пъти по-вероятно да купят, след като получат такива препоръки. Тези препоръчани клиенти също са склонни да бъдат по-лоялни в дългосрочен план от другите клиенти.
Една активна и ангажирана аудитория е много по-вероятно да предостави тези ценни препоръки, които ще ви помогнат да развиете марката си с минимални разходи за маркетинг. Насърчаването на чувство за връзка (и постигането на отлични резултати) ще създаде аудитория, която желае да разпространи тези препоръки с другите. И, разбира се, тези ангажирани членове на публиката, които предоставят информация от уста на уста, също ще бъдат ценен източник на повтарящи се приходи.
Направете изграждането на аудитория ваш основен приоритет
Изграждането на аудитория остава еднакво важно, независимо дали предлагате консултантски услуги на среден бизнес или управлявате автосервиз. Когато гледате на клиентите си като на аудитория (и се отнасяте към тях по съответния начин), ще постигнете трайна лоялност и растеж, които ще бъдат много по-ефективни за вашата компания в дългосрочен план.
Източник: Хедър Уайлд, ръководител на дигиталните решения на theDifference, известна още като Шепнещата на еднорозите заради специалния си фокус върху предприемачите, за Inc.com
Превод и редакция: Нели Тодорова
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Какво предлага Бюджет 2026 и защо не се хареса на никого?
Икономика |Френската икономика изненада с ускорение на растежа въпреки политическата несигурност
Икономика |Интердисциплинарният подход ускорява технологичния напредък и променя философията на медицината
Наука и Здраве |Цените на петрола се понижиха, след като Тръмп намали митата срещу Китай
Енергетика |Големите победители: Кои са финалистите в "Мениджър на годината 2025"?
Мениджър на годината 2025 |Големите победители: Кои са финалистите в "Мениджър на годината 2025"?
Мениджър на годината 2025 |Нов революционен метод може да доведе до по-ранно откриване на болестта на Алцхаймер
Наука и Здраве |Тръмп намали митата върху вноса от Китай до 47% след „невероятната“ среща със Си
Икономика |Гърция започва доставки на газ за Украйна през България, Румъния и Молдова
Енергетика |Скенери хвърлят светлина върху промените в мозъка, когато се унасяме от умора
Любопитно |На днешната дата, 30 октомври. Рождениците днес
На днешната дата |Времето: Слънчево, но със сутрешни мъгли
България |80-годишна жена почина, забравена на остров от круизен кораб
Любопитно |ADVERTORIAL
 
						Кредитните карти на Fibank вече предлагат разсрочване на вноски без оскъпяване
 
						Интер Експо Център представя изцяло обновен конгресен етаж и модернизирани изложбени зали – ново ниво в организацията на събития у нас
 
						 
                 
                			   
              	 
                         
                           
                         
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
	                       
                               
                               
                           
                               
                               
                           
                               
                              
Коментари
Няма въведени кометари.