Levi’s се впуска в смел експеримент с AI модели

Levi Strauss & Co. обяви, че ще започне да използва модели, генерирани от изкуствен интелект, в своите канали за електронна търговия по-късно тази година в опит да разшири тяхното разнообразие и да подобри онлайн изживяването на клиентите, предава Marketing dive.
Компанията планира да използва AI моделите, за да допълни своите човешки модели. Моделите на изкуствения интелект са предназначени да създадат "по-разнообразно и приобщаващо клиентско изживяване", каза в изявление Ейми Гершкоф Болес, глобален ръководител на стратегията за цифрови и нововъзникващи технологии на компанията.
Levi Strauss & Co. си партнира с дигиталното AI студио LaLaLand.ai по проекта.
Levi Strauss & Co., която притежава Levi’s, Dockers и Beyond Yoga, освен това продължава да диверсифицира своите човешки модели по отношение на възраст, размер, тип тяло и цвят на кожата.
От компанията уточняват, че ще преценят как ще използват AI в бъдеще, след като съберат отзивите на потребителите за генерираните от AI модели. Очаква се, че AI моделите ще могат да разширят броя на моделите, използвани за продукти на Levi.com и тяхното приложение.
Засега Levi Strauss & Co. обикновено използва само един модел за всеки продукт, според съобщението.
Други компании обаче използват множество модели, за да покажат всеки артикул. Това включва Savage X Fenty, който често показва два или три модела с различни размери и от различен расов и етнически произход, носещи едно и също облекло. Същото важи и за Skims, друга линия бельо, ръководена от знаменитости. Good American също се фокусира върху кастинг на модели с различни размери на тялото и от различни среди. А през 2021 г. Old Navy обяви, че ще покаже дамски продукти онлайн на модели в размери четири, 12 и 18.
"Ние сме развълнувани от свят, в който потребителите могат да видят повече модели на нашия сайт, потенциално отразяващи всяка комбинация от тип тяло, възраст, размер, раса и етническа принадлежност, което ни позволява да създадем по-лично и приобщаващо пазаруване", казват от Levi Strauss & Co.
Компанията обаче посочва, че не вижда моделите, генерирани от AI, като "единственото решение" за подобряване на разнообразието,а също така "продължава да диверсифицира" своите човешки модели, така че те да отразяват по-добре клиентите.
Превод и редакция: Нели Тодорова
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Цитат на деня
Цитат на деня |Защо неподчинението е важно и как да го практикуваме?
Техники за успех |На днешната дата, 9 октомври. Рождениците днес
На днешната дата |Цвете от пустинята Атакама в Чили може да крие ключа към устойчиви на суша култури
Любопитно |Четвърт Век Съвършенство: Историята на Бова Кар и първото представителство на BMW в Бургас
Технологии | Технологии |Защо неподчинението е важно и как да го практикуваме?
Техники за успех |Данъчни реформи: Основателят на Revolut се премести от Великобритания в ОАЕ
Компании |Удар по сериалите: Турция задържа 19 популярни актьори и певци по дело за наркотици
Свят |Километрични опашки по бензиностациите и ограничения на покупките: Русия остава без гориво
Общество |На днешната дата, 9 октомври. Рождениците днес
На днешната дата |Урсула фон дер Лайен: Русия иска да всее раздор в ЕС, трябва да отговорим с единство
ЕС |Цитат на деня
Цитат на деня |Изследователи откриха микроби, които са в капан на арктическите ледове вече 40 000 години
Наука и Здраве |ADVERTORIAL

Новоиздадените кредитни карти от Fibank са с още по-добри условия и атрактивни бонуси

Национална конференция за имотния пазар в еврозоната събира експерти, инвеститори и институции в София на 31 октомври

Коментари
Няма въведени кометари.