Levi’s се впуска в смел експеримент с AI модели

Levi’s се впуска в смел експеримент с AI модели

Levi Strauss & Co. обяви, че ще започне да използва модели, генерирани от изкуствен интелект, в своите канали за електронна търговия по-късно тази година в опит да разшири тяхното разнообразие и да подобри онлайн изживяването на клиентите, предава Marketing dive.

Компанията планира да използва AI моделите, за да допълни своите човешки модели. Моделите на изкуствения интелект са предназначени да създадат "по-разнообразно и приобщаващо клиентско изживяване", каза в изявление Ейми Гершкоф Болес, глобален ръководител на стратегията за цифрови и нововъзникващи технологии на компанията. 

Levi Strauss & Co. си партнира с дигиталното AI студио LaLaLand.ai по проекта.

Levi Strauss & Co., която притежава Levi’s, Dockers и Beyond Yoga, освен това продължава да диверсифицира своите човешки модели по отношение на възраст, размер, тип тяло и цвят на кожата.

От компанията уточняват, че ще преценят как ще използват AI в бъдеще, след като съберат отзивите на потребителите за генерираните от AI модели. Очаква се, че AI моделите ще могат да разширят броя на моделите, използвани за продукти на Levi.com и тяхното приложение. 

Засега Levi Strauss & Co. обикновено използва само един модел за всеки продукт, според съобщението.

Други компании обаче използват множество модели, за да покажат всеки артикул. Това включва Savage X Fenty, който често показва два или три модела с различни размери и от различен расов и етнически произход, носещи едно и също облекло. Същото важи и за Skims, друга линия бельо, ръководена от знаменитости. Good American също се фокусира върху кастинг на модели с различни размери на тялото и от различни среди. А през 2021 г. Old Navy обяви, че ще покаже дамски продукти онлайн на модели в размери четири, 12 и 18.

"Ние сме развълнувани от свят, в който потребителите могат да видят повече модели на нашия сайт, потенциално отразяващи всяка комбинация от тип тяло, възраст, размер, раса и етническа принадлежност, което ни позволява да създадем по-лично и приобщаващо пазаруване", казват от Levi Strauss & Co. 

Компанията обаче посочва, че не вижда моделите, генерирани от AI, като "единственото решение" за подобряване на разнообразието,а също така "продължава да диверсифицира" своите човешки модели, така че те да отразяват по-добре клиентите.

Превод и редакция: Нели Тодорова                       

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ