LinkedIn се ориентира към мобилното

Нова видео реклама на социалната мрежа за професионални контакти LinkedIn потвърждава намерението й да се ориентира към мобилните технологии. От LinkedIn, както и от Facebook смятат, че бъдещето на сайтовете за споделяне и контакти е в мобилните платформи като смартфоните и таблетите.

Скоро потребителите на LinkedIn ще виждат реклама и спонсорирано съдържание в новинарския поток на сайта, гледан от екрана на мобилния телефон. В приложението LinkedIn ще бъдат внедрени рекламни форми, посочва агенция „Ройтерс”. Компанията тества как би могла да изглежда рекламата в апликацията й.

27% от 155-те милиона месечни потребителите на LinkedIn използват сайта чрез приложението му за мобилни телефони. За сравнение, миналата година този дял бе 8%. Очаква се той да се покачи значително през 2013 г. Седмичните прегледи на страници в LinkedIn от мобилни устройства са скочили с 250% на годишна база.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ