LinkedIn се ориентира към мобилното


Нова видео реклама на социалната мрежа за професионални контакти LinkedIn потвърждава намерението й да се ориентира към мобилните технологии. От LinkedIn, както и от Facebook смятат, че бъдещето на сайтовете за споделяне и контакти е в мобилните платформи като смартфоните и таблетите.

Скоро потребителите на LinkedIn ще виждат реклама и спонсорирано съдържание в новинарския поток на сайта, гледан от екрана на мобилния телефон. В приложението LinkedIn ще бъдат внедрени рекламни форми, посочва агенция „Ройтерс”. Компанията тества как би могла да изглежда рекламата в апликацията й.

27% от 155-те милиона месечни потребителите на LinkedIn използват сайта чрез приложението му за мобилни телефони. За сравнение, миналата година този дял бе 8%. Очаква се той да се покачи значително през 2013 г. Седмичните прегледи на страници в LinkedIn от мобилни устройства са скочили с 250% на годишна база.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Учени от Обединеното кралство направиха рядко откритие, свързано с гъбите
Удар по сериалите: Турция задържа 19 популярни актьори и певци по дело за наркотици
Данъчни реформи: Основателят на Revolut се премести от Великобритания в ОАЕ
Защо неподчинението е важно и как да го практикуваме?
Километрични опашки по бензиностациите и ограничения на покупките: Русия остава без гориво
Урсула фон дер Лайен: Русия иска да всее раздор в ЕС, трябва да отговорим с единство
Изследователи откриха микроби, които са в капан на арктическите ледове вече 40 000 години
От утре държавата ще глобява търговци за нарушения на Закона за въвеждане на еврото