Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|LinkedIn се ориентира към мобилното
Нова видео реклама на социалната мрежа за професионални контакти LinkedIn потвърждава намерението й да се ориентира към мобилните технологии. От LinkedIn, както и от Facebook смятат, че бъдещето на сайтовете за споделяне и контакти е в мобилните платформи като смартфоните и таблетите.
Скоро потребителите на LinkedIn ще виждат реклама и спонсорирано съдържание в новинарския поток на сайта, гледан от екрана на мобилния телефон. В приложението LinkedIn ще бъдат внедрени рекламни форми, посочва агенция „Ройтерс”. Компанията тества как би могла да изглежда рекламата в апликацията й.
27% от 155-те милиона месечни потребителите на LinkedIn използват сайта чрез приложението му за мобилни телефони. За сравнение, миналата година този дял бе 8%. Очаква се той да се покачи значително през 2013 г. Седмичните прегледи на страници в LinkedIn от мобилни устройства са скочили с 250% на годишна база.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.