Lipton плати на Еминем $1 млн. за реклама

Lipton плати на Еминем $1 млн. за реклама

Еминем взе хонорар от над 1 млн. долара за участието си в реклама на чай на компанията Lipton.

Премиерата на рекламния клип ще бъде по време на Superball (финалният мач на Националната футболна лига на САЩ) на 6 февруари. От Lipton не крият задоволството си, че видеото все още не се е появило в интернет, което дава надежди, че ще предизвика голям интерес. Тези, които са изгледали клипа, го определят като "много смешен и забавен".

Рекламното филмче проследява един ден от живота на анимирания Еминем, който се налива със студен чай Lipton Brisk. Напитката придоби популярност именно благодарение на масирана тв реклама с участието на анимирани звезди от шоубизнеса като Брус Уилис, Дани ДеВито, Ози Озбърн и др.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

План за бедствия: Японските власти предупредиха 723 общини да се готвят за „мегаземетресение“
Асен Василев: Ние предложихме Барбутов на Васил Терзиев
Тръмп поиска незабавна оставка на управителя на Фед Джером Пауъл
Зеленски: Преговорите между Киев и Вашингтон за американска военна помощ продължават
Темите за "езика" и "македонската идентичност" са напът да отпаднат от доклада на ЕП за РСМ
Австралия отне визата на рапъра Кание Уест заради песен в прослава на нацизма
Световната здравна организация призова целия свят да вдигне цените на алкохол, цигари и сладки напитки
Утре по обед гласуват третия вот на недоверие към правителството