Марките наемат консултантски групи от поколението Z
Чудите се как да се обърнете към Gen-Z? Някои фирми казват, че е най-добре да отидете направо при източника. Вместо просто да се обръщат към най-младите си служители за моментални преценки, брандовете създават консултантски панели Gen-Z като начин за провеждане на проучване на клиентите и проверка на решения.
Базираната в Кълвър Сити, калифорнийска уелнес компания Moon Juice събра консултантски панел от над 20 души от поколението Z през ноември 2022 г. "Този свят се променя толкова бързо, че да можеш да следиш нововъзникващите тенденции и да получиш гледната точка на поколението Z е невероятно ценно", казва главен маркетинг директор на компанията Бианка Болури.
Екипът на Moon Juice се среща с групата ежемесечно, за да разбере по-добре психографските предпочитания и навиците за харчене на поколението Z, което помогна на компанията да цени и наименува продукти, включително наскоро пуснатите напитки Mini Dew. Болури казва, че много от разговорите на панела са съсредоточени върху това, което е тенденция в TikTok, техните лични вярвания и изводи от текущи събития.
Въпреки че компанията има служители от поколението Z, консултантския панел е начин за Moon Juice да получи достъп до допълнителни гледни точки.
"Да можеш да работиш с Gen-Z е изключително важно. Но вие също искате тази свежа гледна точка от хора, които не работят непременно за вашата марка. Така че панелът внася свежи мисли и прозрения", добавя Бианка Болури.
Moon Juice използва Home From College, базирана в Лос Анджелис мрежа за работа, създадена за вече дипломирани студенти, за да осигури своя консултативен съвет.
Базираната в Чикаго агенция за връзки с обществеността Ascend използва панел Gen-Z, за да консултира своите клиенти, които включват стартиращи компании, компании от среден клас, семейни фирми и компании за частни капиталови инвестиции. Основателят и главен изпълнителен директор Елена Нунес Мърдок редовно назначава от двама до петима млади хора като членове на консултантски панел, за да помогне на клиентите да разберат навиците за пазаруване и мисленето на по-младото поколение. Тя казва, че нейните панели Gen-Z са помогнали на клиентите с частен капитал да развият своите портфейли с повече инвестиции в технологии, особено след като членовете на панелите са хвърлили светлина върху това как се ангажират с технологиите ежедневно.
Мърдок добавя, че консултантските панели на живо могат да помогнат да се оживи това, което клиентите на изследването могат да прочетат, но не се замислят напълно. "Много по-лесно е да попитате някой, който живее в движението, отколкото да се опитате да проучите тенденцията и да я разберете. Откриваме, че личните разговори дават по-добри резултати от социалните медии или независимите изследвания сами по себе си", казва тя.
Dcdx, базирана в Остин Gen-Z консултантска компания, помага на различни CPG (компании за пакетирани потребителски стоки), фирми за търговия на дребно и технологични марки, вариращи от стартъпи до големи публично търгувани компании, да изграждат консултантски панели и да разработват маркетингови стратегии, насочени към поколението Z. Основателят Андрю Рот казва, че с нарастването на покупателната способност на поколението Z е в най-добрия интерес на бизнеса да се възползва от предпочитанията на демографската група – и да го направи с разбирането, че въпреки че определени тенденции могат да се прилагат сред членовете на поколението, не е монолит.
Това е мястото, където консултантският панел е полезен. "Всяка компания трябва да има разнообразна гама от гласове на покелението Z, които дават принос за ежедневните им решения. Защо да нямате 20, които могат да седят в група и да съветват? Обратната връзка от по-широка група е по-представителна, отколкото обратната връзка от само един", добавя Андрю Рот.
Източник: Сидни Сладовник за Inc.com
Превод и редакция: Нели Тодорова
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.