Дигитален аватар стана рекламно лице на Maybelline

Maybelline New York на L’Oréal пуска първия си дигитален аватар, наречен May, за лансиране на новата си спирала Falsies Surreal Extensions Mascara, предава Marketingdive.
Ходът за активиране с дигитален аватар следва нарастващия интерес към виртуални инфлуенсъри както от страна на рекламодатели, така и от потребители. Предстоящата кампания, която е обвързвана и с модела и глобален посланик Джиджи Хадид, ще включва както реални, така и виртуални елементи. Аватарът ще помага при бъдещи кампании, пускане на виртуални продукти и услуги и други активации, свързани с метавселената.
May ще помага не само за пускането на пазара на най-новата спирала на марката, но и в други бъдещи кампании, включително с франчайзи за грим под нейната шапка, разкрива изданието.
Подобно широко разпространено активиране предлага на марката уникална възможност за контрол в пространство, което често е непредсказуемо, понеже някои партньорства с влиятелни лица търпят отрицателен обрат поради противоречия.
Със създаването на May козметичният бранд се присъединява към проходения вече опит от няколко други търговци в сферата на дигиталните аватари. Например Pacsun миналата година си партнира с популярната компютърно генерирана инфлуенсърка Miquela за усилията си за връщане в училище и празници. От страна на агенцията, творческата мрежа на Dentsu стартира Dentsu VI, за да предостави на марките виртуално лице и индивидуалност.
Последният ход на търговеца на дребно за красота следва други иновативни маркетингови стратегии в последно време, в които проличава как марката стеснява фокуса си върху поколението Z и милениялите. Миналата година марката си партнира с крос-гейм платформата за аватари Ready Player Me за активиране на метавселена, което включва създаване на грим за приложение във виртуални аватари. Миналия август Maybelline също си партнира с разработчика на видеоигри Zynga, за да пусне рекламна игровизация "Maybelline Mascara Merge".
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Удължиха срока, в който общините трябва да изготвят общите си устройствени планове
Политика |Музикални лейбъли са близо до сключване на сделки за лицензиране на изкуствен интелект
Компании |Южна Корея преговаря със САЩ за получаване на права за преработка на ядрено гориво
Свят |Затягат режима за операторите на дронове
Политика |За първи път: Падат продажбите на най-големия производител на електрически коли в света
Автомобили |Гърция сваля цените на 1000 стоки от първа необходимост в супермаркетите
Икономика |Белият дом замрази 26 милиарда долара за щатите, управлявани от Демократическата партия
Политика |Земетресение разлюля София
България | Advertorial |Първи сняг на Витоша. Столична община опесъчава пътищата (Снимки)
Общество |Лондон изпадна от Топ 20 на световните пазари за първично публично предлагане
Финанси |Времето: Силен вятър с дъжд, а в планините и от сняг, носи захлаждане
България |Започва плановият 90-дневен ремонт на топлопреносната мрежа в "Дружба" 2
ЕС |Ледниците в Швейцарските Алпи са намалели рязко за последните 12 месеца
Наука и Здраве |ADVERTORIAL

Официално отвори врати AYA Estate Vineyards – първата в България и региона винарна и галерия за съвременно изкуство

Vivacom с три отличия от престижния конкурс Forbes HR & Employer Branding Awards 2025

Коментари
Няма въведени кометари.