Дигитален аватар стана рекламно лице на Maybelline
Maybelline New York на L’Oréal пуска първия си дигитален аватар, наречен May, за лансиране на новата си спирала Falsies Surreal Extensions Mascara, предава Marketingdive.
Ходът за активиране с дигитален аватар следва нарастващия интерес към виртуални инфлуенсъри както от страна на рекламодатели, така и от потребители. Предстоящата кампания, която е обвързвана и с модела и глобален посланик Джиджи Хадид, ще включва както реални, така и виртуални елементи. Аватарът ще помага при бъдещи кампании, пускане на виртуални продукти и услуги и други активации, свързани с метавселената.
May ще помага не само за пускането на пазара на най-новата спирала на марката, но и в други бъдещи кампании, включително с франчайзи за грим под нейната шапка, разкрива изданието.
Подобно широко разпространено активиране предлага на марката уникална възможност за контрол в пространство, което често е непредсказуемо, понеже някои партньорства с влиятелни лица търпят отрицателен обрат поради противоречия.
Със създаването на May козметичният бранд се присъединява към проходения вече опит от няколко други търговци в сферата на дигиталните аватари. Например Pacsun миналата година си партнира с популярната компютърно генерирана инфлуенсърка Miquela за усилията си за връщане в училище и празници. От страна на агенцията, творческата мрежа на Dentsu стартира Dentsu VI, за да предостави на марките виртуално лице и индивидуалност.
Последният ход на търговеца на дребно за красота следва други иновативни маркетингови стратегии в последно време, в които проличава как марката стеснява фокуса си върху поколението Z и милениялите. Миналата година марката си партнира с крос-гейм платформата за аватари Ready Player Me за активиране на метавселена, което включва създаване на грим за приложение във виртуални аватари. Миналия август Maybelline също си партнира с разработчика на видеоигри Zynga, за да пусне рекламна игровизация "Maybelline Mascara Merge".
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Тръмп: Няма да дадем на Китай и на други страни достъп до най-добрите AI чипове на Nvidia
Технологии |САЩ искат повече държави да използват долара. Кои са кандидатите?
Финанси |Шефът на Microsoft за изкуствения интелект: Само биологичните същества могат да бъдат съзнателни
Технологии |Валдис Домбровскис: България теоретично може да кандидатства и за трето плащане по ПВУ през 2025 г.
България |Петролът поскъпва, след като ОПЕК+ се отказа увеличението на добива през първото тримесечие на 2026 г.
Енергетика |Как да научите мозъка си да преодолее перфекционизмa?
Техники за успех |Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 3 до 9 ноември
Хороскоп |Тръмп: Не вярвам да влезем във война с Венецуела, но дните на Мадуро като президент са преброени
Свят |На днешната дата, 3 ноември. Ден на българския художник
На днешната дата |Интернет бе създаден тази седмица през 1969 г. - и веднага се срина
Технологии |Кристин Лагард припомня: Два месеца остават до присъединяването на България към еврозоната
България |Цитат на деня
Цитат на деня |Шест съвета за избор на най-добрата PR агенция за вашата компания
Маркетинг |ADVERTORIAL
Кредитните карти на Fibank вече предлагат разсрочване на вноски без оскъпяване
Интер Експо Център представя изцяло обновен конгресен етаж и модернизирани изложбени зали – ново ниво в организацията на събития у нас
Коментари
Няма въведени кометари.