Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Microsoft изкупува използвани iPad-и
В неочаквана маркетинг акция в САЩ, технологичният гигант Microsoft предложи на потребителите да заменят използваните си iPad-и с негови продукти като таблетите Surface. Компанията предлага срещу устройствата на Apple карта за пазаруване на стойност най-малко 200 долара, с която може да се купи неин продукт - например Surface RT или Surface Pro, за които трябва и да се доплати. Те се продават в страната за, съответно, 349 и 799 долара.
Акцията е агресивна и цели да привлече вниманието към таблетите на компанията. Microsoft изостава в глобалните продажби на продуктовата категория и губи пазарен дял. Американски анализатори посочват, че се съмняват да има голям успех, защото "екосистемата от приложения е проблемът на Microsoft и офертата не е решение за него". Те посочват, че в таблетите на Apple се предлага далеч по-голямо разнообразие от апликации в сравнение с Windows мобилните технологии, което дава на "Ябълката" конкурентно предимство.
През месец май Microsoft представи уебсайта "iPad vs. Windows", в който се сравняват двете технологии. Той бе съпроводен от активна рекламна кампания. Разликата в продажбите между нейните таблети и тези на конкуренцията обаче все още остава забележителна. В първото тримесечие на годината Apple е продала 19,5 млн. iPad-а, а Microsoft – едва 900 000 от своите таблети.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.