ТРАЙНА/// Oreo трансформира пешеходните пътеки в бисквитки, за да стимулира импулсивните покупки

ТРАЙНА/// Oreo трансформира пешеходните пътеки в бисквитки, за да стимулира импулсивните покупки

Oreo трансформира пешеходните пътеки извън избрани магазини на Kroger като част от усилията си с партньорската агенция VML да съчетае маркетинговото творчество с търговията, според прессъобщение, цитирано от Marketing Dive.

Купувачите, които гледат надолу към тротоара, докато се приближават до Kroger, ще бъдат посрещнати от илюстрирани герои, които дъвчат Oreo, като подредените бисквитки се сливат с белите ивици на пешеходната пътека и асфалта.

Външните инсталации допълнително включват QR код, който може да бъде сканиран, за да се получи специална оферта в магазина. Активирането, предназначено да стимулира импулсивните покупки, ще се появи в Krogers на няколко пазара в Охайо, включително Колумбъс, Синсинати и Мейсън.

Пешеходните пътеки Oreo Walks целят да достигнат до хора, които иначе може би не биха се спрели в щанда за бисквитки, според Карли Керлакиан, директор на омниканалното активиране в компанията майка на Oreo, Mondelēz. Предоставянето на специална оферта чрез QR код може допълнително да насърчи реализациите, свързвайки елемента на активирането за изграждане на марка с маркетинговите резултати. Офертата Oreo Walks е достъпна и чрез уебсайта на производителя на бисквитки за посетители, които споделят името и имейл адреса си, предоставяйки на Oreo повече данни от първо лице.

Илюстрациите, представени на пешеходните пътеки, са предназначени да бъдат едновременно минималистични и игриви, в съответствие с „еволюцията на дизайна“, която Oreo е предприела през последните няколко години, се посочва в прессъобщението. Oreo позиционира своя подход като привличащ вниманието, без да е натрапчив. 

По-рано тази година Oreo и VML пуснаха уеб игра, фокусирана върху аудио, която изискваше от играчите да четат сложни комбинации от „O“ и „RE“ в рамките на определено време. Тези, които успешно завършиха скороговорките, получиха достъп до специални оферти на Kroger за Oreo.

Опитът на Oreo да стимулира повече импулсивни покупки идва в момент, когато потребителското доверие в САЩ остава ниско и все повече домакинства намаляват дискреционните си разходи.

Нетните приходи на Mondelez в Северна Америка спаднаха с 3,5% на годишна база през второто тримесечие, като ръководителите посочват, че потребителите ще усетят по-пълния ефект от тарифите през втората половина на годината.

„[Що се отнася] до бисквитите, особено в САЩ, виждаме много тревожна и слаба потребителска ситуация“, каза главният изпълнителен директор на Mondelez Дирк Ван де Пуц по време на телефонен разговор за приходите през юли, обсъждащ резултатите за второто тримесечие. „Не очаквам това веднага да се подобри през следващата година. Така че очаквам, че ще трябва да увеличим инвестициите си в нашите марки и в Северна Америка през следващата година.“ 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ