Peloton пуска уроци по фитнес в TikTok, за да привлече поколението Z
Компанията за фитнес уреди Peloton ще разработи персонализирано съдържание за TikTok като част от ново споразумение с популярното приложение за социални медии, предава Marketing Dive.
Видеоклиповете ще се появяват в #TikTokFitness Powered от съвместно брандирания център на Peloton и ще включват селекция от клипове на класове на живо и предварително записани, оригинални серии от инструктори и сътрудничества с творци и знаменитости. Порталът ще се основава на теми от наскоро представения “Anyone. Anytime. Anywhere.”, който позиционира марката около достъпността.
Това е първият път, когато Peloton произвежда персонализирано съдържание за социален партньор, което се разпространява извън собствените му канали. Ходът представлява увертюра към публиката от поколението Z на TikTok, тъй като Peloton се стреми да възобнови растежа.
Peloton разширява обхвата си още повече отвъд свързаната си фитнес екосистема от велосипеди и бягащи пътеки със свързването на TikTok. Въпреки че социалните медии бяха ключов канал за повишаване на осведомеността на марката, Peloton досега не е сключвал сделка за съдържание от този тип, където поръчкови видеоклипове ще живеят в специален, съвместно брандиран център в TikTok, освен на официалните страници на Peloton.
TikTok носи широка аудитория от над 1 милиард активни потребители, много от които в желаната кохорта - поколението Z. Платформата, собственост на ByteDance, постигна вирусен успех благодарение на пристрастяващ алгоритъм, който захранва потребителите с постоянен поток от подбрани видеоклипове, концентрирани около конкретни интереси или хобита. Peloton се стреми да се възползва от чувството за общност на приложението чрез хаштага #TikTokFitness и насрочва пускането за новата година, когато много хора започват по-усилено да ходят на фитнес.
#TikTokFitness от Peloton ще включва класове, които не изискват скъпото оборудване на компанията за участие и ще бъдат достъпни в САЩ, Обединеното кралство и Канада. Високата цена на хардуера на Peloton и променящата се стратегия за абонамент са някои от бариерите пред новите участници в марката.
„Ние колективно осъзнаваме, че начинът, по който хората се занимават с фитнес, непрекъснато се променя. Нашият екип е развълнуван да допълни вече процъфтяващото фитнес съдържание на TikTok, като представи магията на Peloton на нови аудитории и по напълно нови начини“, каза Оли Сноди, вицепрезидент на потребителския маркетинг в Peloton, в изявление за пресата.
По-големият натиск на Peloton към TikTok идва, докато търговецът продължава да се бори с спад след пандемията, който доведе до свиване на търсенето на неговите предложения за фитнес у дома. Приходите спаднаха с 3% на годишна база през последното фискално тримесечие на Peloton и ръководството на компанията предупреди за приглушен празничен сезон.
Източник: Marketing Dive
Превод и редакция: Нели Тодорова
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.