Полезни тактики, които могат да дадат тласък на вашия PR

Полезни тактики, които могат да дадат тласък на вашия PR

С поглед напред към 2023 г., е много вероятно точно сега сега да оценявате дейностите си по маркетинг и връзки с обществеността (PR) и да изработвате нови планове и стратегии въз основа на успехи и победи или научени уроци.

Въпреки това, възможностите за видимост на марката и ангажираност на потребителите се променят почти всяка седмица и дори за професионалистите може да се почувства като медийно минно поле, когато става въпрос да знаят къде да съсредоточат време, енергия и бюджети. Добрата новина е, че вашите клиенти или потребители на услуги също търсят нещо различно.

Красотата на видимостта на марката и бизнеса чрез вашия PR е, че тя винаги е гъвкава. Просто трябва да се съсредоточите върху ключови цели и тактики, които ви помагат да извлечете максимума от вашите новини и събития тази година.

Ето пет тактики, които да обмислите за вашите PR планове за 2023 г.:

1. Да го поддържате "LO-FI"

Време е да се почувствате комфортно с разказването на истории във вашето съдържание за по-голяма ангажираност. Той е по-надежден понеже потребителите все повече се отблъскват с неавтентични изображения и видеоклипове.

Добрата новина е, че е по-благоприятен и за вашия бюджет. Разбира се, някои индустрии трябва да покажат продукти, места и преживявания в най-добрия им вид. Но за социалните медии използвайте онези клиенти или служители, които са ваши истински защитници – останалите ви клиенти също ще резонират.

Не забравяйте да насърчите и разширите всяко генерирано от потребителите съдържание, тъй като създадено по този начин доверието и социалното доказателство са всичко, когато става въпрос за решения за покупка.

2. Използвайте вашите данни

Нямам предвид последните статистически данни от одита на компанията. Факт е, че е все по-трудно да се види, че медиите прекъсват много организации, по отношение на отразяването.

Платените редакционни публикации се увеличават и въпреки че ние не сме против това, тук креативността е от ключово значение – за какво можете да говорите, което медиите всъщност ще искат да отразят? Данните, които притежавате, са идеалният пример за това къде може да се крие историята.

Инфографики, тенденции, статистики и изненадващи странности – всичко ще бъде там някъде, колкото и голям да е вашият пазар. Интересно, изненадващо и уместно - времето може да бъде всичко, а "извличането на новини" е жизненоважен инструмент във вашия PR арсенал. 

3. Използвайте партньорите

Ако имате бизнес с продукти, продажбите на партньори ще бъдат по-големи от всякога през 2023 г.

Регистрирайте се в популярни платформи възможно най-скоро и бъдете подготвени – дори и времето да не е подходящо за вас логистично, ще имате нужда от това във вашия арсенал за продажби и маркетинг. Ако всичко това е ново за вас, наложително е да се запознаете с него възможно най-скоро.

Когато партньорският маркетинг е направен правилно, той е отличен инструмент за увеличаване на приходите, повишаване на стойността на поръчките и насърчаване на лоялността на клиентите.

4. Създавайте истинско лидерство на мисълта

Генеричното съдържание никога няма да бъде крал. Време е да "напишете заглавията, които само вие можете", а когато става дума за лидерство на мисълта и споделяне на опит, това е единственият път напред.

Възможностите за мисловни лидери, редакционни публикации и изграждане на лични и бизнес марки чрез коментари и истинско прозрение нарастват експоненциално. Имате "противоречиво" мнение по индустрия, търговия или потребителски въпрос? Това е темата за представяне или писане. Открихте някои уникални данни от вашия бизнес или клиентски прозрения? Брилянтно.

Последователността в съдържанието може да е от ключово значение, но публикациите и търсачките поддържат оригинално, подходящо и заслужаващо новини съдържание, както и читателите и зрителите, повярвайте ми – така че не се срамувайте!

5. Превърнете се в свой издател

Уебсайтовете не са мъртви – точно обратното, когато се използват правилно. Ако се борите да постигнете видимост по традиционния начин, можете лесно да го направите сами. Инвестирайте в качествено писмено съдържание, което използва солидни тактики за оптимизиране на търсачките (SEO) и насочете трафик към вашите собствени медии.

Напълно „свързаната“ стратегия е наложителна тук, но тя може да ви помогне да изградите база данни заедно с това решаващо класиране по ключови думи и социално доказателство. Социалните платформи може да изглеждат като всичко и край на всичко, но не подценявайте ползата от търсенето, когато става въпрос за генериране на потенциални клиенти и в крайна сметка продажби.

Източник: Наташа Хатеръл-Шоу, основател и главен изпълнителен директор на TishTash Communications, за entrepreneur.com

Превод и редакция: Нели Тодорова                                      

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ