Полезни тактики, които могат да дадат тласък на вашия PR

Полезни тактики, които могат да дадат тласък на вашия PR

С поглед напред към 2023 г., е много вероятно точно сега сега да оценявате дейностите си по маркетинг и връзки с обществеността (PR) и да изработвате нови планове и стратегии въз основа на успехи и победи или научени уроци.

Въпреки това, възможностите за видимост на марката и ангажираност на потребителите се променят почти всяка седмица и дори за професионалистите може да се почувства като медийно минно поле, когато става въпрос да знаят къде да съсредоточат време, енергия и бюджети. Добрата новина е, че вашите клиенти или потребители на услуги също търсят нещо различно.

Красотата на видимостта на марката и бизнеса чрез вашия PR е, че тя винаги е гъвкава. Просто трябва да се съсредоточите върху ключови цели и тактики, които ви помагат да извлечете максимума от вашите новини и събития тази година.

Ето пет тактики, които да обмислите за вашите PR планове за 2023 г.:

1. Да го поддържате "LO-FI"

Време е да се почувствате комфортно с разказването на истории във вашето съдържание за по-голяма ангажираност. Той е по-надежден понеже потребителите все повече се отблъскват с неавтентични изображения и видеоклипове.

Добрата новина е, че е по-благоприятен и за вашия бюджет. Разбира се, някои индустрии трябва да покажат продукти, места и преживявания в най-добрия им вид. Но за социалните медии използвайте онези клиенти или служители, които са ваши истински защитници – останалите ви клиенти също ще резонират.

Не забравяйте да насърчите и разширите всяко генерирано от потребителите съдържание, тъй като създадено по този начин доверието и социалното доказателство са всичко, когато става въпрос за решения за покупка.

2. Използвайте вашите данни

Нямам предвид последните статистически данни от одита на компанията. Факт е, че е все по-трудно да се види, че медиите прекъсват много организации, по отношение на отразяването.

Платените редакционни публикации се увеличават и въпреки че ние не сме против това, тук креативността е от ключово значение – за какво можете да говорите, което медиите всъщност ще искат да отразят? Данните, които притежавате, са идеалният пример за това къде може да се крие историята.

Инфографики, тенденции, статистики и изненадващи странности – всичко ще бъде там някъде, колкото и голям да е вашият пазар. Интересно, изненадващо и уместно - времето може да бъде всичко, а "извличането на новини" е жизненоважен инструмент във вашия PR арсенал. 

3. Използвайте партньорите

Ако имате бизнес с продукти, продажбите на партньори ще бъдат по-големи от всякога през 2023 г.

Регистрирайте се в популярни платформи възможно най-скоро и бъдете подготвени – дори и времето да не е подходящо за вас логистично, ще имате нужда от това във вашия арсенал за продажби и маркетинг. Ако всичко това е ново за вас, наложително е да се запознаете с него възможно най-скоро.

Когато партньорският маркетинг е направен правилно, той е отличен инструмент за увеличаване на приходите, повишаване на стойността на поръчките и насърчаване на лоялността на клиентите.

4. Създавайте истинско лидерство на мисълта

Генеричното съдържание никога няма да бъде крал. Време е да "напишете заглавията, които само вие можете", а когато става дума за лидерство на мисълта и споделяне на опит, това е единственият път напред.

Възможностите за мисловни лидери, редакционни публикации и изграждане на лични и бизнес марки чрез коментари и истинско прозрение нарастват експоненциално. Имате "противоречиво" мнение по индустрия, търговия или потребителски въпрос? Това е темата за представяне или писане. Открихте някои уникални данни от вашия бизнес или клиентски прозрения? Брилянтно.

Последователността в съдържанието може да е от ключово значение, но публикациите и търсачките поддържат оригинално, подходящо и заслужаващо новини съдържание, както и читателите и зрителите, повярвайте ми – така че не се срамувайте!

5. Превърнете се в свой издател

Уебсайтовете не са мъртви – точно обратното, когато се използват правилно. Ако се борите да постигнете видимост по традиционния начин, можете лесно да го направите сами. Инвестирайте в качествено писмено съдържание, което използва солидни тактики за оптимизиране на търсачките (SEO) и насочете трафик към вашите собствени медии.

Напълно „свързаната“ стратегия е наложителна тук, но тя може да ви помогне да изградите база данни заедно с това решаващо класиране по ключови думи и социално доказателство. Социалните платформи може да изглеждат като всичко и край на всичко, но не подценявайте ползата от търсенето, когато става въпрос за генериране на потенциални клиенти и в крайна сметка продажби.

Източник: Наташа Хатеръл-Шоу, основател и главен изпълнителен директор на TishTash Communications, за entrepreneur.com

Превод и редакция: Нели Тодорова                                      

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Путин : Всички западни войски в Украйна ще бъдат легитимни цели за Москва
Управителят на Датската централна банка призовава сънародниците си да обмислят въвеждане на еврото
ЕС обяви план да не купува нито една молекула газ от Русия
Шефът на BMW: Забраната на двигателите с вътрешно горене в ЕС е голяма грешка
Премиерът Желязков пред Антонио Коща: Решението на българския парламент е да не изпращаме войски в Украйна
Мъск твърди, че роботите Optimus ще спасят Tesla. Много от тях обаче все още не работят
Шефът на НАТО предупреждава, че Китай и Русия се готвят за „дългосрочна конфронтация“
На днешната дата, 5 септември. Имен ден празнуват Захари, Захария, Захарина, Зара, Елисавета