Полезни тактики, които могат да дадат тласък на вашия PR
С поглед напред към 2023 г., е много вероятно точно сега сега да оценявате дейностите си по маркетинг и връзки с обществеността (PR) и да изработвате нови планове и стратегии въз основа на успехи и победи или научени уроци.
Въпреки това, възможностите за видимост на марката и ангажираност на потребителите се променят почти всяка седмица и дори за професионалистите може да се почувства като медийно минно поле, когато става въпрос да знаят къде да съсредоточат време, енергия и бюджети. Добрата новина е, че вашите клиенти или потребители на услуги също търсят нещо различно.
Красотата на видимостта на марката и бизнеса чрез вашия PR е, че тя винаги е гъвкава. Просто трябва да се съсредоточите върху ключови цели и тактики, които ви помагат да извлечете максимума от вашите новини и събития тази година.
Ето пет тактики, които да обмислите за вашите PR планове за 2023 г.:
1. Да го поддържате "LO-FI"
Време е да се почувствате комфортно с разказването на истории във вашето съдържание за по-голяма ангажираност. Той е по-надежден понеже потребителите все повече се отблъскват с неавтентични изображения и видеоклипове.
Добрата новина е, че е по-благоприятен и за вашия бюджет. Разбира се, някои индустрии трябва да покажат продукти, места и преживявания в най-добрия им вид. Но за социалните медии използвайте онези клиенти или служители, които са ваши истински защитници – останалите ви клиенти също ще резонират.
Не забравяйте да насърчите и разширите всяко генерирано от потребителите съдържание, тъй като създадено по този начин доверието и социалното доказателство са всичко, когато става въпрос за решения за покупка.
2. Използвайте вашите данни
Нямам предвид последните статистически данни от одита на компанията. Факт е, че е все по-трудно да се види, че медиите прекъсват много организации, по отношение на отразяването.
Платените редакционни публикации се увеличават и въпреки че ние не сме против това, тук креативността е от ключово значение – за какво можете да говорите, което медиите всъщност ще искат да отразят? Данните, които притежавате, са идеалният пример за това къде може да се крие историята.
Инфографики, тенденции, статистики и изненадващи странности – всичко ще бъде там някъде, колкото и голям да е вашият пазар. Интересно, изненадващо и уместно - времето може да бъде всичко, а "извличането на новини" е жизненоважен инструмент във вашия PR арсенал.
3. Използвайте партньорите
Ако имате бизнес с продукти, продажбите на партньори ще бъдат по-големи от всякога през 2023 г.
Регистрирайте се в популярни платформи възможно най-скоро и бъдете подготвени – дори и времето да не е подходящо за вас логистично, ще имате нужда от това във вашия арсенал за продажби и маркетинг. Ако всичко това е ново за вас, наложително е да се запознаете с него възможно най-скоро.
Когато партньорският маркетинг е направен правилно, той е отличен инструмент за увеличаване на приходите, повишаване на стойността на поръчките и насърчаване на лоялността на клиентите.
4. Създавайте истинско лидерство на мисълта
Генеричното съдържание никога няма да бъде крал. Време е да "напишете заглавията, които само вие можете", а когато става дума за лидерство на мисълта и споделяне на опит, това е единственият път напред.
Възможностите за мисловни лидери, редакционни публикации и изграждане на лични и бизнес марки чрез коментари и истинско прозрение нарастват експоненциално. Имате "противоречиво" мнение по индустрия, търговия или потребителски въпрос? Това е темата за представяне или писане. Открихте някои уникални данни от вашия бизнес или клиентски прозрения? Брилянтно.
Последователността в съдържанието може да е от ключово значение, но публикациите и търсачките поддържат оригинално, подходящо и заслужаващо новини съдържание, както и читателите и зрителите, повярвайте ми – така че не се срамувайте!
5. Превърнете се в свой издател
Уебсайтовете не са мъртви – точно обратното, когато се използват правилно. Ако се борите да постигнете видимост по традиционния начин, можете лесно да го направите сами. Инвестирайте в качествено писмено съдържание, което използва солидни тактики за оптимизиране на търсачките (SEO) и насочете трафик към вашите собствени медии.
Напълно „свързаната“ стратегия е наложителна тук, но тя може да ви помогне да изградите база данни заедно с това решаващо класиране по ключови думи и социално доказателство. Социалните платформи може да изглеждат като всичко и край на всичко, но не подценявайте ползата от търсенето, когато става въпрос за генериране на потенциални клиенти и в крайна сметка продажби.
Източник: Наташа Хатеръл-Шоу, основател и главен изпълнителен директор на TishTash Communications, за entrepreneur.com
Превод и редакция: Нели Тодорова
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.