Pinterest се готви да въведе реклама

Pinterest се готви да въведе реклама

Социалната мрежа Pinterest ще въведе реклама до края на 2014 г. или в началото на 2015 г. Това посочва CitiGroup в изследване на рекламната стратегия на Facebook, в което споменава и очакванията си за сайта с виртуални табла с илюстрации по теми Pinterest.

Защо това е важно за маркетинга?

Pinterest държи контрола върху 23% от трафика към сайтове за е-търговия в САЩ. Добавянето на реклами в нея, имайки предвид големия й дял от трафика към тези сайтове, ще я направи един от най-важните уеб адреси, свързани с продажбите на дребно в мрежата. 

Подозрението, че се готви да въведе реклама се потвърждава и от обява на компанията, в която тя посочва, че търси front-end рекламен инженер за сайта си. 

Решението има логика, защото марките твърде много наводниха тази социална мрежа, коментира Business Insider, и подчертава, че като цяло Pinterest е продуктов сайт, задвижван от снимките на някакви продукти - на големи фирми или ръчно изработени, където много известни и неизвестни марки се показват. 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Financial Times: Мошеници доказват с AI „автентичност“ на произведения на изкуството през застрахователи
Типове поведение, които обезсмислят титлата „лидер“
Дания недоволства от избора на Тръмп на пратеник, подкрепящ американския суверенитет над Гренландия
На днешната дата, 23 декември. Рождениците днес
Президентът на Финландия пред Fox News: Остават най-трудните 5% до постигането на мирно споразумение за Украйна
Япония се готви да възобнови дейността на най-голямата атомна електроцентрала в света близо 15 години след Фукушима
Цитат на деня
Съдът възстанови възнаграждение на Мъск и той стана първият с богатство над 700 милиарда долара