Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Pinterest се готви да въведе реклама
Социалната мрежа Pinterest ще въведе реклама до края на 2014 г. или в началото на 2015 г. Това посочва CitiGroup в изследване на рекламната стратегия на Facebook, в което споменава и очакванията си за сайта с виртуални табла с илюстрации по теми Pinterest.
Защо това е важно за маркетинга?
Pinterest държи контрола върху 23% от трафика към сайтове за е-търговия в САЩ. Добавянето на реклами в нея, имайки предвид големия й дял от трафика към тези сайтове, ще я направи един от най-важните уеб адреси, свързани с продажбите на дребно в мрежата.
Подозрението, че се готви да въведе реклама се потвърждава и от обява на компанията, в която тя посочва, че търси front-end рекламен инженер за сайта си.
Решението има логика, защото марките твърде много наводниха тази социална мрежа, коментира Business Insider, и подчертава, че като цяло Pinterest е продуктов сайт, задвижван от снимките на някакви продукти - на големи фирми или ръчно изработени, където много известни и неизвестни марки се показват.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.