Procter & Gamble отдава почит на майките в нова, прекрасна реклама


Американският гигант за потребителски стоки Procter & Gamble (P&G) засне продължение на известната си реклама от Олимпийските игри в Лондон през 2012 г. „Благодаря ти, мамо!“.

Клипът e не по-малко трогателен от предшественика си, който беше многократно награждаван и просълзи милиони хора. С него компанията отново отдава почит на скритите герои, в чиито усилия се корени успехът на всеки от нас – майките, които треперят зад трибуните и се изпълват с гордост, когато децата им постигнат висок резултат.

Продължението на рекламата отпеди две години „Best Job” („Най-добрата работа“ в света – тази на майката) е дело на ахенция Wieden + Kennedy в Щатите и е направено за излъчване по време на предстоящите Зимни олимпийски игри в Сочи, Русия. То се казва "Pick Them Back Up" („Вдигнете ги“ - децата, които след много падания, някой ден ще станат спортисти).

В рамките на кампанията P&G подарява Visa карти с по 1000 долара на майки на част от 357-те олимпийски атлети от предстоящата Олимпиада. 

Ето го и видеото. Благодарим ви, мили майки! Вие сте най-добрите!

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Дина Темелкова е Мениджър на годината 2025
Учени откриха бактерии, които ядат пластмаса в океана
На днешната дата, 11 ноември. Започват „Вълчите празници”, имен ден празнуват Мина, Минчо, Виктор, Виктория
За последно: Милиардерът Уорън Бъфет ще дари 1,35 млрд. долара за благотворителност, преди да се оттегли
САЩ призовават съюзниците от НАТО да спрат да купуват руска енергия
Сенатът на САЩ прие законопроект за слагане на край на парализата с бюджета
Резултатите от конкурса "Мениджър на годината 2025" бяха представени пред Обществения съвет. Победителят става ясен тази вечер
Освобождават Никола Саркози от затвора