Procter & Gamble отдава почит на майките в нова, прекрасна реклама


Американският гигант за потребителски стоки Procter & Gamble (P&G) засне продължение на известната си реклама от Олимпийските игри в Лондон през 2012 г. „Благодаря ти, мамо!“.

Клипът e не по-малко трогателен от предшественика си, който беше многократно награждаван и просълзи милиони хора. С него компанията отново отдава почит на скритите герои, в чиито усилия се корени успехът на всеки от нас – майките, които треперят зад трибуните и се изпълват с гордост, когато децата им постигнат висок резултат.

Продължението на рекламата отпеди две години „Best Job” („Най-добрата работа“ в света – тази на майката) е дело на ахенция Wieden + Kennedy в Щатите и е направено за излъчване по време на предстоящите Зимни олимпийски игри в Сочи, Русия. То се казва "Pick Them Back Up" („Вдигнете ги“ - децата, които след много падания, някой ден ще станат спортисти).

В рамките на кампанията P&G подарява Visa карти с по 1000 долара на майки на част от 357-те олимпийски атлети от предстоящата Олимпиада. 

Ето го и видеото. Благодарим ви, мили майки! Вие сте най-добрите!

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Financial Times: Мошеници доказват с AI „автентичност“ на произведения на изкуството през застрахователи
Дания недоволства от избора на Тръмп на пратеник, подкрепящ американския суверенитет над Гренландия
Типове поведение, които обезсмислят титлата „лидер“
Цитат на деня
На днешната дата, 23 декември. Рождениците днес
Япония се готви да възобнови дейността на най-голямата атомна електроцентрала в света близо 15 години след Фукушима
Президентът на Финландия пред Fox News: Остават най-трудните 5% до постигането на мирно споразумение за Украйна
Съдът възстанови възнаграждение на Мъск и той стана първият с богатство над 700 милиарда долара