Lucid призовава шофьорите да не правят компромиси
Глобалният производител на електромобили Lucid Motors се бори да изведе своята марка на преден план с новото си позициониране и първата по рода си рекламна кампания. Усилието, което позиционира Lucid като производител на електромобили, който не принуждава потребителите да правят компромиси, популяризира седана Lucid Air с четири врати и новия SUV Lucid Gravity, като последният стана достъпен за персонализирани поръчки в началото на ноември.
Кампанията „Compromise Nothing“, според подробности, споделени с Marketing Dive, е първата кампания на марката на автомобилния производител от основаването му през 2016 г.
Многоканалната кампания се стреми да се бори с това, което се определя като „наследство от злополучни компромиси“ на пазара на електромобилите, като производителност срещу дълъг обхват и комфорт срещу дизайн, и популяризира превозните средства Lucid Air и Lucid Gravity. Тя ще обхване свързана телевизия, цифрови, социални медии, печатни медии и външна реклама на пазари като Ню Йорк и Лос Анджелис, Лас Вегас и Финикс. Този ход пристига с нарастването на конкуренцията за електрически автомобили, въпреки бавното приемане в САЩ.
Централното място в „Compromise Nothing“ е 60-секунден спот, който включва клипове от покойните велики Нийл Армстронг, Мохамед Али и Нина Симон и пита зрителите „Достатъчно добър ли е винаги?“ След това видеото подчертава клипове на превозни средства Lucid, които се движат по криволичещи пътища и завършва с още един въпрос: „Защо да се задоволявате с най-доброто електрическо превозно средство, когато можете да построите най-добрата кола?“
Кадрите са заснети в Южна Калифорния, източник на вдъхновение за естетиката на дизайна на Lucid, според подробности за изданието. Спотът е направен с продуцентската компания Smuggler и Cabin Editing. Позиционирането на марката е разработено от независимата агенция Giant Spoon.
Първата маркетингова игра на Lucid може да й помогне да достигне до нови аудитории - компанията отчете приходи от $200 милиона през Q3 спрямо $137,8 милиона през предходната година.
Пазарът на електромобили обаче също е готов за предизвикателства, тъй като приемането в САЩ показва признаци на бавен растеж и редица нови участници навлизат на пазара. Съответно, няколко големи играчи, като Toyota, поставиха по-ясно фокусираните си стратегии за електрически превозни средства и ги подкрепиха с по-смели маркетингови планове. По-рано този месец Dodge стартира кампания, която представи първото си изцяло електрическо превозно средство, Charger Daytona. През ноември Jaguar стартира обновяване на марката, предназначено да отбележи прехода си към производство само на електромобили. През май Hyundai показа цялата си гама електромобили чрез интегрирана кампания, включваща партньорства на създатели, присъствие в Reddit и обвързване с музикален видеоклип.
Източник: Джесика Дейо за Marketing Dive
Превод и редакция: Нели Тодорова
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.