Шест истории за устойчивия избор

Шест истории за устойчивия избор

Отговорното отношение на бизнеса към природата ще става все по-определящо в привличането и задържането на клиенти, но и ще отваря неизследвани територии в маркетинговите послания. Трудно е да бъдете екологичен, но не е нужно да сте гигантска компания, за да промените планетата и да убедите вашите потребители, че наистина полагате постоянни усилия в този ангажимент. Шестима бизнес лидери споделят реален опит от най-ефективните си стратегии в това отношение.

"Авиационната индустрия е един от най-предизвикателните сектори за декарбонизация. Затова създадохме Alaska Star Ventures, за да инвестираме в нововъзникващи технологии, които могат да ускорят пътя ни към нулева мрежа, като усъвършенствана въздушна мобилност и зелена енергия. Но има и по-малки стъпки за постигане на полезен ефект. Замяната на пластмасовите бутилки за еднократна употреба с вода в кутии, например, премахва 1,8 милиона паунда пластмаса от нашите самолети през следващата година", казва Даяна Биркет Раков, старши вицепрезидент по обществените въпроси и устойчивостта, Alaska Airlines. 

"Имаше много неща, които успяхме да променим, за да станем по-устойчиви, като изпращането на продуктите ни в торбички, направени от биоразградима царевица. Но като малка компания все още има някои неща, които са недостъпни. Така че ние подписахме договор с организация, която ще определи нашия въглероден отпечатък и ще предостави 5-годишна пътна карта за подобряване на всяка област на бизнеса", казва Елис Аронс, съосновател и главен изпълнителен директор, Frances Valentine

"Устойчивостта е наша основна ценност, но означава много повече от опаковки или съставки. Устойчиво ли е натоварването на моя екип? Устойчив ли е процентът ни на оттегляне? Независимо дали става дума за приоритизиране на регенеративни земеделски практики или наемане, когато натоварването на моя екип е извън капацитета, устойчивият изборът струва повече пари. Стартиращите фирми с жени основатели получават 2% от всички инвестиции в рисков капитал, така че това е препятствието", споделя Лорън Хейнс, основател, Wooden Spoon Herbs

"Едно от най-големите въздействия, които можем да окажем, е да гарантираме, че нашите продукти издържат много повече години от повечето облекла. Ние инвестираме в екологични и издръжливи материали и методи на изработка и подсилваме основните точки на напрежение върху всички наши облекла. Тези материали са по-скъпи, а подсилените шевове изискват експертна работа. Нашите клиенти също купуват по-малко, тъй като нашите дрехи не се износват толкова често", обяснява Дани Шарбонет, основател и главен изпълнителен директор, All Citizens

"Търсихме програма за рециклиране, която приема сутиени, едно от най-сложните облекла за разграждане и рециклиране. Нищо не съществуваше, така че работихме с експерти по устойчивост, за да разработим собствена програма и намерихме партньор, който може надеждно да ни помогне да рециклираме всички компоненти на нашите продукти. Плащаме такса за всяка бройка, но открихме, че клиентите ни харесват това предложение и са по-лоялни заради него", казва Джена Кернер, съосновател и съизпълнителен директор, Harper Wilde.

"Като се има предвид историята на разхищението и безотговорността на индустрията за красота, правенето на устойчиви избори често е означавало, че няма път, който да следваме. Но това в крайна сметка се оказа подарък, защото ни принуди да развием нашия процес на "Пълен кръг" – партньорство с фермери за получаване на органични съставки, гарантирайки че нашите формули използват процеса на екстракция с нулеви отпадъци и създаване на наша собствена вътрешна лаборатория за рециклиране", обяснява Лена Корес, съосновател и президент на марката KORRES. 

Източник: entrepreneur.com

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ