Началото на едно напълно ново пътуване

Началото на едно напълно ново пътуване

Началото на едно напълно ново пътуване

Метавселената е нова граница за всички. За фирмите както във, така и извън метавселената, може да е трудно да си представят как в крайна сметка ще изглежда завладяващият виртуален свят и как да се подготвят за него. Какво ще очакват вашите клиенти? Как бизнесът може да спечели сцепление там? 

Ние използваме интернет за почти всичко. Пазаруваме в онлайн магазини, поддържаме връзка с приятели в социалните медии, излизаме на срещи, проучваме и посещаваме онлайн курсове. Накратко, използваме интернет, за да направим ежедневието по-лесно и по-продуктивно. Вероятно в крайна сметка ще използваме метавселената за подобни цели. Страхотен въпрос, който всички бизнеси трябва да си зададат, за да започнат е как може метавселената да генерира стойност за техните клиенти. 

Много стартиращи компании вярват, че добрата метавселена ще подобри взаимодействията в реалния живот, вместо да ги замени. Помислете за творци, които използват 3D холографски компоненти в работните си срещи или отиват на поход с родители или приятели, които живеят в друг град.

Днешното изживяване на виртуалната реалност обаче е по-завладяващо. Ето четири начина, по които бизнесите, работещи в метавселената, могат да подобрят изживяването на клиентите.

1. Осигурете на клиентите лично изживяване 

Персонализирането вече е популярно онлайн, така че не трябва да е изненада, че играе съществена роля в метавселената. Независимо дали пазаруват онлайн или посещават физически магазин, фирмите могат да се затруднят да персонализират изживяването за всеки клиент, използвайки конвенционални методи. За щастие, метавселената може да гарантира, че всеки клиент има уникално изживяване, когато посещава онлайн магазин.

Вместо да разглеждат артикули, които не представляват интерес, клиентите могат да посещават магазини, съобразени с техните специфични нужди. Освен това метавселената насърчава свързаността, което означава, че потребителите могат да проверяват отзиви за продукти и услуги, преди да направят покупка, и също така да споделят своя опит с други потребители в метавселената.

2. Предлагайте на клиенти безрискови изпитания 

В миналото изпитанията често са били ограничени до цифрови продукти, но това вече не е така, благодарение на метавселената. Освен че предоставя на клиентите завладяващо изживяване с виртуална реалност, метавселената използва и разширена реалност (AR). Визуализирането на мебел или предмет в дома винаги се свеждаше до въображението на клиента. Днес приложенията позволяват на клиентите да се възползват от добавената реалност в ограничена форма, но метавселената ще позволи на клиентите да се насладят на близка и лична гледна точка на продукта.

По същия начин тези, които предоставят лични преживявания като ваканции, могат да използват метавселената, за да позволят на потенциалните пътници да проучат своите възможности по-подробно и да търсят различни оформления на хотели, за да намерят подходящо настаняване.

3. Достъпът у дома свързва хора и преживявания 

Въпреки че има много промоционални предимства за фирми, използващи метавселената, тя също така позволява на клиентите да се свързват с хора, места и марки, които ги интересуват. Фирмите могат да предложат изживявания на клиентите, които им позволяват да проучат своите интереси по-подробно, без да напускат домовете си.

Метавселената е идеалният заместител за тези, които откриват, че посещаването на събития в реалния живот не винаги е възможно или достъпно. Ясната навигация означава, че потребителите ще изследват метавселена, проектирана според техните интереси, и ще могат да се насладят на достъпен достъп от първия ред до няколко изживявания с ниво на потапяне, което трябва да се изпита, за да бъде разбрано.

4. Изградете по-дълбоки връзки с клиентите 

В днешно време бизнесът предлага повече от продукт или услуга - той предоставя насоки и подкрепа. Въпреки че вече присъства на много уебсайтове, метавселената има за цел да надгради върху връзката, която бизнесът може да изгради с клиентите, което означава, че компаниите имат способността да създават органични връзки с клиенти, които не са били възможни с помощта на конвенционалната технология.

Начинът, по който бизнесът се свързва с клиентите в метавселената, е само началото на пътуването. Компаниите, които възприемат предимствата, които метавселената може да предложи, гарантират, че клиентите се радват на персонализирано изживяване, което се развива със същото темпо като метавселената.

Въпреки че метавселената се превръща в следващата граница на интернет технологиите и подобряването на потребителското изживяване, предприемането на стъпки за масово приемане и достъпност е от ключово значение. За собствениците на бизнес е важно да започнат да разбират как работят тези виртуални светове, какви възможности и предизвикателства има и как да се възползват от тях.

Източник: Притом Дас за entrepreneur.com

Превод и редакция: Нели Тодорова                 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ