5D филмово изживяване в нова кампания на Tide и Marvel Studios (видео)

Марката перилни препарати Tide и Marvel Studios обединиха сили за нова кампания, озаглавена „Collateral Stains“, насочена към съпътстващите петна. Съвместните усилия с Marvel Studios пристигат преди премиерата на “Captain America: Brave New World”, който се очаква да постигне общи приходи от $650 милиона, пише Marketing Dive.
„Collateral Stains“ рекламира Oxi Boost Power Pods на Tide и включва социално и телевизионно съдържание, показващо как хората в Marvel Cinematic Universe (MCU) се справят с досадни петна. В „Mango Smoothie“ Ред Хълк и Сам Уилсън, новият Капитан Америка, се дуелират преди битката да накара мъж (актьорът Грег Търкингтън, който играе мениджъра на Баскин-Робинс в „Ant-Man“) да разлее смути върху себе си. Въпреки това, с Oxi Boost Power Pods, бъркотията се почиства бързо.
Tide ще бъде домакин на събитие на 13 февруари в Бруклин, Ню Йорк, на което присъстващите ще бъдат сред първите, които ще видят най-новия филм за Капитан Америка и ще изпитат на свой гръб петна, сякаш са част от филма. Например, ако Капитан Америка разбърка мръсотия, публиката също ще се изцапа или ако енергична битка доведе до кални петна, зрителите ще получат кал по дрехите си. Потребителите могат да участват за шанса да се включат в изживяването, организирано в Zero Space в Бруклин, като коментират избрани публикации на Tide в Instagram с хаштага #TideSweeps.
Последният филм на Marvel дебютира по кината на 14 февруари, припомня изданието.
Базата от лоялни фенове зад MCU предоставя ценна възможност за марките, които се опитват да разширят връзката си с потребителите. Редица марки миналата година, включително Heinz и Heineken, си партнираха с „Deadpool & Wolverine“. Миналия април Coca-Cola си сътрудничи с Marvel за телевизионна реклама, дигитални колекционерски предмети, награди и завладяващо изживяване с добавена реалност.
Отвъд връзката с Marvel, Tide интегрира марката си в други културни елементи. Тя редовно рекламира около Националната футболна лига и миналата есен дебютира с #TideTackles, най-богатото на съдържание усилие с професионалната футболна лига до момента.
Компанията майка на Tide - P&G, която също притежава Bounty, Crest и Dawn, отчете нетни продажби от 21,7 милиарда долара, което е спад от 1% на годишна база през първото тримесечие на фискалната 2025 г.
Източник: Джесика Дейо за Marketing Dive
Превод и редакция: Нели Тодорова
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Тръмп обяви, че няма да има нови израелски удари срещу Катар
Свят |Милиони потребители са потенциално засегнати след кибератака срещу Gucci, Balenciaga и Alexander McQueen
Бизнес |Първата голяма конференция за финансова независимост на жените в България From Zero To Hero събира широка институционална подкрепа
ПР и събития | Advertorial |САЩ и Китай стигнаха до споразумение за прехвърляне на собствеността върху TikTok
Свят |Технополис започва да приема предварителни поръчки за новите модели iPhone 17
Технологии | Advertorial |Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 15 до 21 септември
Хороскоп |5-минутно упражнение може да удължи вашия живот и да ви направи по-успешни
Техники за успех |Израел започна сухопътно настъпление в град Газа
Свят |Япония е на първо място по дял на възрастните хора в страните с население над 40 милиона
Свят |На днешната дата, 16 септември. Рождениците днес
На днешната дата |Тръмп подписа указ за разполагане на Националната гвардия в Мемфис
Свят |Смятана за изгубена от 400 г. картина на Рубенс е открита в имение в Париж
Свят |Времето: Сутринта мъгливо, следобед - слънчево
България |ADVERTORIAL

Първата голяма конференция за финансова независимост на жените в България From Zero To Hero събира широка институционална подкрепа

Партньорът на Microsoft за 2024 г. Noventiq Bulgaria със събитие за AI агенти и киберсигурност на 25 септември в София

Коментари
Няма въведени кометари.