Спрете да играете на дребно! 

Спрете да играете на дребно! 

Ребрандирането е трудно. Това е скъпо, отнема много време и може да отвлече ключово важни членове на екипа от редовната им работа. Така че защо да минаваме през това? Защото, ако сте малък бизнес, който иска да се разрасне, ребрандирането може да е точно това, от което се нуждаете, за да стимулирате растежа си.

Наскоро в Hiline разгледахме внимателно как се представя нашата марка и осъзнахме, че можем по-добре да диференцираме нашата компания на пазара. И така, ние поехме дълбоко въздух, събрахме ресурсите си и се ангажирахме с бързо ребрандиране. Ето какво научихме, пише Мат Гарднър в статия за Entrepreneur. 

1. Вашата марка трябва да отразява това, от което се нуждае пазарът в момента 

Анализът на конкуренцията може да ви помогне да разберете какво търсят клиентите на пазара и да кристализира уникалното предложение за стойност на вашата марка.

Когато разгледахме уебсайтовете и съдържанието на конкурентите, бяхме подсетени защо създадохме тази компания на първо място. Видяхме колко остаряла все още е по-голямата част от индустрията на финансовите операции и признахме, че сме различни. Това ни позволи да подчертаем нашата уникално модерна история на марката.

Подобно на High Line в Ню Йорк, ние превърнахме едно остаряло, занемарено пространство в екосистема, ориентирана към хората на първо място с технологии, за да служим по-добре на общността. Нарушихме конвенционалния модел на счетоводна фирма, за да предоставим на клиентите ново, първокласно изживяване, така че коригирахме нашето съдържание, за да подчертаем тази тема.

Когато разгледахме данните на собствения си сайт, научихме, че някои части от съдържанието не се представят толкова добре, колкото други и че част от навигацията на сайта се нуждае от работа. Така че преразгледахме нашата стратегия, за да се приведем в съответствие с пазарните интереси в реално време. Нашата цел е да предоставим яснота, практични прозрения и спокойствие на амбициозните предприемачи и нашето съдържание и структура на сайта вече отразяват това.

2. Марката е повече от маркетингов инструмент

Наличието на силна марка позволява както на вас, така и на вашите клиенти да надхвърлите теглото си. Той дава на всеки в бизнеса инструментите да говорят за това кой сте, в какво вярвате и какво можете да правите.

В случая на Hiline, освежаването на нашата марка ни позволи да подновим фокуса си върху нашите основни диференциатори: хора, процес и технология. Научихме, че за да осигурим подкрепяща среда, в която компаниите, ориентирани към растеж, могат да получат експертния опит и подкрепата, от която се нуждаят за мащабиране, трябва да позиционираме нашето предприятие на модерен, достъпен език и да поддържаме човешка връзка.

3. Добрата марка осигурява структура за растеж

Да имаш силна идентичност е като скеле при изграждане на мост. Тъй като вече имате дръжките и опорите, вашата марка ви дава цялата архитектура, от която се нуждаете, за да създавате съдържание, да представяте продукти и да получавате финансиране. Тя ви позволява да се появите на пазара.

Нашата работа по брандиране също проправи пътя за нови канали за съдържание. Тази есен Hiline стартира нов подкаст, „Fiscally Awesome“, който ще включва прозрения от вътрешни и външни експерти, фокусирани върху ключови теми като изграждане на отлични финансови операции за малкия бизнес, мисловно лидерство във финансовото управление и ролята на технологиите в стимулиране на растежа на бизнеса. Това ни позволява да бъдем по-лични и е в съответствие с нашата цел да дадем възможност на предприемачите да изграждат процъфтяващи бизнеси.

Свършeте си работата

Въпреки че шест месеца са идеални за завършване на пълно ребрандиране, бързото ребрандиране може да бъде осъществено за три с правилните ресурси, ще трябва да приоритизирате времето си и да направите трудни избори за това какво може и какво не може да се направи. Но ако поемете голяма част от работата и се обградите с експерти, пак можете да доставите качествено опресняване на марката навреме и в рамките на бюджета.

Ето три ключови извода от процеса:

  1. Малките екипи се движат по-бързо - Въпреки че малко предварително изслушване е важно, не попадайте в капана да изисквате участието на всички заинтересовани страни, за да продължите напред. Изберете няколко ключови хора за вашата комисия, които могат да ви помогнат в брейнсторминга, да предоставят качествена обратна връзка и, най-важното, да знаят кога да оставят писалката.
  2. Доверените партньори ви извеждат от добри до страхотни - Не всеки е роден да напише ясен, завладяващ текст. Дори вашият специалист по маркетинг се нуждае от редактор. Независимо от това колко добре познавате марката си, експертен копирайтър или експерт по марката може да ви помогне да кристализирате идеите си и да ги накарате да пеят. Същото важи и за графичния дизайнер. Наемете външен дизайнер, който разбира вашите ценности и естетически цели, след което му се доверете да създаде визуална идентичност, която отразява това. В дългосрочен план наемането на експерти по брандиране може да ви спести време, пари и много главоболия.
  3. Клавишът за изтриване може да бъде вашата суперсила - Изтриване, изтриване, изтриване. Не се предавайте пред желанието да поставите повече думи на страницата, да добавите още идеи или да включите едно последно копие. Едно изречение или фраза ще говори много, ако използвате точните думи. То ще грабне вниманието на читателя и ще има по-голяма сила на залепване от плътна копирана страница. Продължете да редактирате основните си идеи, докато имате най-малко информация на страницата.

Докато обновявахме нашата марка, често това се чувстваше като вдяване на конец в игла по време на ураган. Но въпреки предизвикателствата, процесът си заслужаваше. Вече имаме правилния език, канали за съдържание и навигация на сайта, за да се приведем в съответствие с текущия пазар. Ние затвърдихме нашия ангажимент за овластяване на малкия бизнес и се спряхме на забавна, образователна и мащабируема марка, която отразява кои сме, къде сме били и накъде отиваме.

Източник: Мат Гарднър, изпълнителен директор и съосновател на Hiline, за entrepreneur.com

Превод и редакция: Нели Тодорова                                           

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ