Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Vodafone представи майсторски режисирана реклама
Хубавите неща трябва да продължават вечно. Това е идеята в центъра на тази нова телевизионна реклама на Vodafone.
Спотът е дело на агенция Grey, Лондон. С трогателна история за любовта на двама души от детството им до старини, той внушава директна и съвсем битова оферта – неограничени разговори с тарифния план Vodafone Red в Англия.
Особеното в това видео, което е рекламата ни на деня, е режисурата. Майсторски монтираните кадри неусетно въвеждат зрителя през сезоните от живота на героите. През годините, в които двойката остарява.
Изработката е на режисьора Фредерик Планшон.
„Запитахме се какво е това нещо, което човек би искал никога да не спира”, разказва изпълнителният криейтив директор на Grey Нилс Лионард. „Лутахме се около идеи за влакчета на ужасите и подобни неща. Но си казахме: знаете ли, трябва да е нещо емоционално! И заложихме на целувката. Би било невероятно, ако имахме възможност ввечно да целуваме човека, когото обичаме”, казва той.
Ето го и видеото.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.