Vodafone представи майсторски режисирана реклама


Хубавите неща трябва да продължават вечно. Това е идеята в центъра на тази нова телевизионна реклама на Vodafone.

Спотът е дело на агенция Grey, Лондон. С трогателна история за любовта на двама души от детството им до старини, той внушава директна и съвсем битова оферта – неограничени разговори с тарифния план Vodafone Red в Англия. 

Особеното в това видео, което е рекламата ни на деня, е режисурата. Майсторски монтираните кадри неусетно въвеждат зрителя през сезоните от живота на героите. През годините, в които двойката остарява.

Изработката е на режисьора Фредерик Планшон. 

„Запитахме се какво е това нещо, което човек би искал никога да не спира”, разказва изпълнителният криейтив директор на Grey Нилс Лионард. „Лутахме се около идеи за влакчета на ужасите и подобни неща. Но си казахме: знаете ли, трябва да е нещо емоционално! И заложихме на целувката. Би било невероятно, ако имахме възможност ввечно да целуваме човека, когото обичаме”, казва той.

Ето го и видеото. 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Германското министерство на отбраната нарече стратегията за национална сигурност на САЩ „документ за развод“
Управителят на БНБ: Държавата има опора, дори когато политиката е в криза
Димитър Манолов: Имаше по-добри възможности за бюджетно решение
Зеленски: Преговорите са много близо до реален резултат
Ръст на борсите в Европа, STOXX 600 достигна нов рекорден връх
Financial Times: Мошеници доказват с AI „автентичност“ на произведения на изкуството през застрахователи
МРРБ спря поскъпването на водата в градовете с държавни ВиК оператори
Типове поведение, които обезсмислят титлата „лидер“