Warner Bros. отбелязва 20 години от емблематичния празничен филм „Elf“ с изживяване в Roblox
Warner Bros. Motion Picture Group празнува 20 години от емблематичния празничен филм „Elf“ чрез потапящо изживяване Roblox. Активирането е направено с творческо студио Fairview Portals и разработчикът на виртуален свят Supersocial.
Потребителите в рамките на изживяването могат да сложат шапка на елф и да поемат различни роли в работилницата на Дядо Коледа, които включват "Приемач на желания", "Създател на играчки" и "Опаковчик на подаръци". В замяна на тяхната услуга играчите могат да получават подаръци и цифрови носими устройства.
Опитът ще се разшири през следващите месеци с нови функции и изживявания. Игривото активиране може да помогне на Warner Bros. да разшири популярността на филма до нова аудитория, особено сред ключовата по-млада демографска група, предава Marketing Dive.
Warner Bros. внася свежа енергия в своя популярен филм „Elf“ точно навреме за своята 20-та годишнина. Филмът на Джон Фавро от 2003 г. с участието на Уил Фарел неизменно се смята за един от най-популярните ваканционни филми на всички времена. От 1 ноември филмът беше класиран на второ място по популярност в Max - стрийминг платформата, собственост на Warner Bros. Discovery. Новото изживяване на Roblox, наречено „Работилница на Северния полюс на елфите“, може да позволи на потребителите да задълбочат връзката си с компанията, за да удължат дълголетието му.
Чрез изживяването потребителите могат да изследват свят, подобен на този във филма, и да допринесат за успеха на работилницата на Дядо Коледа, като поемат три различни роли, всяка от които има за цел да доразвие темата за общността и заедността. Играчите могат да проследяват своя колективен напредък на Clausometer и ще бъдат възнаградени с цифрови носими устройства, наред с други награди. Други заимствания от филма, които потребителите могат да очакват, ще бъдат появата на ключови герои от „Elf“, като г-н Нарвал и Леон Снежния човек.
За по-нататъшно потапяне на потребителите в изживяването, активирането съдържа музика от композитора на филма „Elf“ Джон Дебни
Освен това визуалният пейзаж черпи вдъхновение от анимационния стил на филма със стоп-моушън, като използва ефекти като тилт-шифт камера, денаситена среда и текстури, вдъхновени от материала. 30-секундният трейлър за изживяване дава на потребителите представа какво може да се изследва.
Roblox се превърна в нещо като магнит за марка през последните години, тъй като търговците се опитват да изградят по-силна връзка с по-младата потребителска база на платформата. Освен Warner Bros., търговци като Walmart и Gap са внедрили свои собствени завладяващи изживявания. Активирането на „Elf“ идва няколко месеца след като Warner Bros. Discovery преименува услугата си за стрийминг, съчетаваща HBO Max и Discovery+, на Max.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.