Автомат на Coca-Cola иска прегръдка, не пари (видео)


Coca-Cola организира интересна рекламна инициатива в Сингапур, с която бързо успя да грабне вниманието. Компанията инсталира автомат за нейните газирани напитки, който ги раздава не срещу пари, а безплатно, ако го прегърнеш.

Идеята е част от кампанията й „Отвори щастието”, насочена към младите хора по целия свят, съобщи „Дейли Мейл”. Жестът беше тестван в града. Студентите в Националния университет на Сингапур са били изненадани да открият, че през нощта преди няколко дни в корпуса на учебното заведение е била монтирана щедрата машина, която предизвиква положителни емоции и усмивка. Вместо надпис с логото на Coca-Cola, със същия шрифт върху традиционния червен фон на автомата е било изписано „прегърни ме” (Hug Me).

Вместо да поставят пари, младежите застанали отпред, е трябвало да хванат машината от едната й страна и от другата и така фактически да я прегърнат.

Публичното изразяване на чувства не е присъщо за Сингапур и отдавна е обезкуражавано от нравите в тази част на света. С тази кампания агенция Ogilvy & Mother цели да позиционира бранда като дружелюбен сюзник на демонстративната младеж в Сингапур.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Уволнени са служителите от автомобилна администрация, взели подкуп от екипа на Роби Уилямс
Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 29 септември до 5 октомври
Китай откри най-високия мост в света – 625 м над река Бейпан
Златото достигна нов рекорд поради по-слабия долар и риска от спиране на работата на правителството на САЩ
Песков: Идната седмица Путин ще направи "доста важно изявление"
Проевропейската партия на президента Мая Санду печели изборите в Молдова
Периодичното гладуване има 2 основни предимства за хората, страдащи от затлъстяване
Бюджетният дефицит на Нидерландия достига 3 милиарда евро през първата половина на 2025 г.