Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Автомат на Coca-Cola иска прегръдка, не пари (видео)
Coca-Cola организира интересна рекламна инициатива в Сингапур, с която бързо успя да грабне вниманието. Компанията инсталира автомат за нейните газирани напитки, който ги раздава не срещу пари, а безплатно, ако го прегърнеш.
Идеята е част от кампанията й „Отвори щастието”, насочена към младите хора по целия свят, съобщи „Дейли Мейл”. Жестът беше тестван в града. Студентите в Националния университет на Сингапур са били изненадани да открият, че през нощта преди няколко дни в корпуса на учебното заведение е била монтирана щедрата машина, която предизвиква положителни емоции и усмивка. Вместо надпис с логото на Coca-Cola, със същия шрифт върху традиционния червен фон на автомата е било изписано „прегърни ме” (Hug Me).
Вместо да поставят пари, младежите застанали отпред, е трябвало да хванат машината от едната й страна и от другата и така фактически да я прегърнат.
Публичното изразяване на чувства не е присъщо за Сингапур и отдавна е обезкуражавано от нравите в тази част на света. С тази кампания агенция Ogilvy & Mother цели да позиционира бранда като дружелюбен сюзник на демонстративната младеж в Сингапур.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.