Автомобилът е музика в нова реклама на Audi

Частите на автомобила се движат с красота и хармония, подобна на тази на клавишите на пианото. Така звукът на колата може да бъде музика, не шум, който пречи. Това е идеята на новата разработка на Audi за модели с по-малко звуково замърсяване и с намалени въглеродни емисии.

Идеята за намаления шум стои в центъра на нова, красива германска реклама на марката, създадена от агенция kempertrautmann, Хамбург. Можете да я видите след текста. Кадрите са издържани в стила на повечето реклами на компанията - с акцент върху красотата и ползата от техниката. Те са в синхрон с рекламния й слоган „Напредък чрез техника”.

По-рано Audi обяви, че работи по звуков дизайн. Германският автомобилен производител е възложил създаването на нови модели автомобили от класа e-tron, които ще преминават дълги разстояния, захранвани от ултратихи електрически двигатели. Твърде тихият автомобил е потенциална опасност за всеки пешеходец, особено ако се движи зад гърба му. Затова компанията разработи високотехнологично изкуствено решение: Audi e-sound. С проекта е ангажиран Рудоф Халбмайр – акустичен инженер, според който звукът от колата прилича на музика.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 2 януари. Имен ден празнуват Горан, Силвия, Силва, Силвестър
Микропенсиониране: Какво се крие зад новия HR феномен и приложим ли е той за вас?
Европа е изправена пред „продължаващ упадък“, ако не внесе ред у дома, предупреждават икономисти
Факторите, които отличават най-добрите екипи от останалите
Цитат на деня
Байдън: Заподозреният за атаката в Ню Орлиънс е бил вдъхновен от „Ислямска държава“
"Станете рано, работете до късно и открийте нефт" - мъдри мисли за парите и мястото им в живота
Как грижата за себе си се превърна в нездравословно задължение