Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Ако сте бляскава мадам, Volvo не е за вас
Volvo рекламира своите автомобили в Съединените щати като „лукс не за всеки”.
Дори и най-скъпите автомобили Volvo са създадени за обикновените хора, искрени и емоционални, живеещи за простичките човешки радости. Това е идеята на новата реклама на компанията. Според нея същото не може да се каже за собствениците на Mercedes, например.
Във филма „Огледало за задно виждане” личните обноски и качества в колата Volvo контрастират с тези на шофьорите на други луксозни автомобили, посочва Adme.ru.
Слоганът е „Volvo – автомобили, които не са за всеки, и това ни харесва”.
Ето го и видеото.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.