Ако сте бляскава мадам, Volvo не е за вас

Volvo рекламира своите автомобили в Съединените щати като „лукс не за всеки”.

Дори и най-скъпите автомобили Volvo са създадени за обикновените хора, искрени и емоционални, живеещи за простичките човешки радости. Това е идеята на новата реклама на компанията. Според нея същото не може да се каже за собствениците на Mercedes, например.

Във филма „Огледало за задно виждане” личните обноски и качества в колата Volvo контрастират с тези на шофьорите на други луксозни автомобили, посочва Adme.ru.

Слоганът е „Volvo – автомобили, които не са за всеки, и това ни харесва”. 

Ето го и видеото.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ