Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|"Бейлис" с вкус на шоколад и реклама за 10 млн. лири
Ирландският ликьор "Бейлис" излезе на пазара този месец с нов, шоколадов вкус, рекламиран в Западна Европа с кампания на обща стойност поне 10 милиона британски лири.
Новата напитка Chocolat Luxe е смесица от уникалния алкохолен крем на "Бейлис" и белгийски шоколад, посочва campaignlive.co.uk. Тя е създадена от Антъни Уилсън – главният майстор на ликьори на компанията собственик на бранда "Бейлис" Diageo. Бащата на Уилсън е един от създателите на вкуса "Бейлис".
Стартът на кампанията беше даден в Западна Европа този месец с телевизионна и видео реклама в изискан стил. ТВ спотът се асоциира с лукса и визията от филмите за Джеймс Бонд и показва силуета и лицето на жена, която се разтапя в бейлис. Той е дело на рекламна агенция 101 от Великобритания.
Същата 101 е обединила сили с R/GA, Лондон, за да създаде по-късно и онлайн видеото, наричано „течна алхимия – изкуството на Baileys Chocolat Luxe". Рекламата показва сложна механична инсталация, от която се излива перфектната чаша бейлис с вкус на шоколад.
Интернет потребители назовават инсталацията „машина на Руб Голдбърг” - нарицателно за прекалено сложно устройство, което върши много действия, за да реализира нещо, което може да бъде свършено по много по-прост начин. Тя действително е такава, но е красива и ефектна. Видеото с нея е рекламата, която избрахме да ви покажем днес.
Вижте.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Character.AI забранява достъпа на потребители под 18-годишна възраст
Технологии |САЩ получават отсрочка от Китай за редкоземните елементи, но не и отмяна
Бизнес |Археолози разкриха 2000-годишно „мистериозно убийство“, докато снимат телевизионно предаване
Любопитно |Министърът на финансите на САЩ: Китай одобри сделката за TikTok
Компании |Големите победители: Кои са финалистите в "Мениджър на годината 2025"?
Мениджър на годината 2025 |Белгия и Русия си размениха в социалните мрежи заплахи с унищожение
Свят |КНСБ заплашва с протести, ако в Бюджет 2026 минималната работна заплата остане 605 евро
Политика |Какво предлага Бюджет 2026 и защо не се хареса на никого?
Икономика |„Лукойл“ е получила оферта за закупуване на международните ѝ активи. Кой е купувачът?
Бизнес |Големите победители: Кои са финалистите в "Мениджър на годината 2025"?
Мениджър на годината 2025 |Между реалността и свръхестественото: Всеки трети у нас вярва в живот след смъртта, а две трети – в кармата
България |НАП продава автогарата в Перник
Политика |KoHousing променя правилата на имотния пазар
Икономика | Advertorial |ADVERTORIAL
Кредитните карти на Fibank вече предлагат разсрочване на вноски без оскъпяване
Интер Експо Център представя изцяло обновен конгресен етаж и модернизирани изложбени зали – ново ниво в организацията на събития у нас
Коментари
Няма въведени кометари.