Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Блестящият план на Джон Джеймисън в реклама на уиски
Рекламна агенция TBWA/Chat/Day засне за ирланската марка уиски Jameson нов, епичен ТВ спот. Главен герой е познатото "лице" на марката - Джон Джеймисън. Рекламата е последна част от активна кампания от 2009 г. Изработена е да бъде рекламен кино продукт с амбицията да бъде история за една легенда.
Сюжетът въвежда зрителите в атмосферата на пруска Ирландия през далечната 1780 година, когато уискито Jamison се е произвеждало и пиело, за да подчертае столетните традиции на бранда. Идеята на видеото, както и на тези от кампанията преди него, е да изгради митичен ореол около създателя на уискито Jameson Джон Джеймисън с леко намигване към историята и чувство за самоирония.
Спотът е озаглавен „Железният кон“. Зад него и предишните от серията стои режисьорът Ноам Мъро от Biscuit Filmworks, ангажиран от TBWA\Chiat\Day. В рекламата младият Джеймисън спасява ценен товар уиски от горящ влак и предотвратява атака срещу тогавашните земи на Ирландия.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.