Блестящият план на Джон Джеймисън в реклама на уиски


Рекламна агенция TBWA/Chat/Day засне за ирланската марка уиски Jameson нов, епичен ТВ спот.  Главен герой е познатото "лице" на марката - Джон Джеймисън. Рекламата е последна част от активна кампания от 2009 г. Изработена е да бъде рекламен кино продукт с амбицията да бъде история за една легенда.

Сюжетът въвежда зрителите в атмосферата на пруска Ирландия през далечната 1780 година, когато уискито Jamison се е произвеждало и пиело, за да подчертае столетните традиции на бранда. Идеята на видеото, както и на тези от кампанията преди него, е да изгради митичен ореол около създателя на уискито Jameson Джон Джеймисън с леко намигване към историята и чувство за самоирония.

Спотът е озаглавен „Железният кон“. Зад него и предишните от серията стои режисьорът Ноам Мъро от Biscuit Filmworks, ангажиран от TBWA\Chiat\Day. В рекламата младият Джеймисън спасява ценен товар уиски от горящ влак и предотвратява атака срещу тогавашните земи на Ирландия.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Операторите помолени да крият негативни реакции към Тръмп на финала на US Open
Папа Лъв ХIV обяви 15-годишен компютърен специалист за светец
Изкуственият интелект не е автопилот – той е усилвател
Не се опитвайте да бъдете „готини“ на работа. Как вместо това да придобиете влияние в офиса?
Държавният резерв: За 3 години са раздадени над 2 милиона литра вода
На днешната дата, 8 септември. Малка Богородица
Премиерът Росен Желязков ще бъде на официално посещение в Черна гора
Близо половин милион сирийци са се завърнали от Турция в родината си през изминалите девет месеца