Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Бъдещето на пазаруването вече е факт и се казва OSHbot
Американската лаборатория за иновации Lowe’s Innovation Labs представя на обществено обсъждане своето последно изобретение – роботи за обслужване на клиенти в магазини. В навечерието на Коледните празници тя тества изобретението си в две търговски вериги в Калифорния. Има всички основания да предполагаме, че шопингът ще стане много по-приятен и ефективен в компанията на новия консултант продавач, който предлага опростена навигация по магазините и мигновен достъп до информация за стоки, свързани със строителство и ремонт.
OSHbot – така се наричат роботите продавачи – ще помагат на купувачите да се придвижват из магазините без излишно лутане, като им показват пътя до търсените от тях стоки и запасите от наличност. Съвсем скоро OSHbot също така ще могат да общуват с клиентите на няколко езика и да се консултират от дистанция със специалисти в други магазини при нужда.
„ Казвате, че ви звучи като научна фантастика! Ние проучихме не малко решения, насочени към подобряване на потребителския опит. В основата на всички тях е опитът да се помогне на клиентите бързо да открият стоките или услугата, за която са дошли, - казва Кайл Нел, изпълнителен директор на Lowe’s Innovation Labs. – В резултат на всичко това успяхме да разработим роботизирана технология за автономно търговско обслужване, която служи като интуитивен инструмент за клиента. Купевачите могат да се обърнат за помощ към робота на езика, който използват като при това могат да разчитат на качествено обслужване.”
OSHbot включа технология за сканиране, разработена първоначално от Lowe’s за симулатора за козметичен домашен ремонт Holoroom. Например, клиентът може да се впусне в търсене на конкретна резервна част. Просто трябва да я сканира с триизмерната сензорна камера на OSHbot. Роботът веднага я идентифицира и дава на клиента информация за стоката, дали е налична и къде може да бъде намерена в магазина. Разработката на OSHbot е осъществена съвместно с Fellow Robots – технологична компания от „Силициевата долина”, която е специализирана в проектиране е разработване на автономни обслужващи.
Колкото до служителите в магазините от плът и кръв, работните им места не са застрашени от роботите, уверяват създателите на OSHbot. За тях той ще бъде допълнително улеснение, тъй като ще ги отмени в задължението да насочват и търсят заедно с клиентите нужните стоки в магазина. А и ще им помагат да поддържат актуална информация за складовите наличностти и своевременно да набавят търсени стоки.
По материали от media.lowes.com
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.