В маркетинга съдържанието е цар

В маркетинга съдържанието е цар

Използвате ли съдържание, за да рекламирате бизнеса си?

Съдържанието е цар! Знам, че сте чували това. Ако не сте, се страхувам, че сте заровили глава в пясъка и е време да я извадите. Съдържанието е изключително важно когато става дума за маркетинг. Ще ви кажа защо.

Знам, че повечето хора мразят да пишат текст и, ако трябва да бъда честна, когато споменаваме на клиенти, че съдържанието е важно, често ни хвърлят убийствен поглед. Разбирам ги, наистина. 

Аз обожавам да пиша. Знам, че това не е страстта на всеки човек, разбирам. Въпреки това смятам, че когато разбереш стойността на един текст като четящ човек, можеш да прозреш силата му и да започнеш да го използваш за пласиране на бизнеса на пазара.

Съдържанието има способността да оставя по-дълго впечатление от който и да е друг маркетинг метод. Ако се отнася до читателя и има някаква стойност за него, неминуемо задържа вниманието му. Тогава то е непрекъсваем маркетинг. Това означава, че имате вниманието им и хората ви слушат.

Замислете се за последната статия, която сте чели, и ви е направила впечатление. Ако е била достатъчно добра и е свършило работата си, вероятно сте се заинтригували кой е авторът и сте пожелали да научите повече за него. За коя фирма работи? Какъв е опитът му? Къде можете да откриете повече информация? Можете ли да си спомните за статия, която ви е накарала да се почувствате така или да мислите по този начин? Ако да, сте били подвластни на силата на маркетинга със съдържание.

Както във всички области на маркетинга, и тук има стратегия за ефективна употреба. Инструментът на съдържанието е деликатен. Ако не го използвате както трябва, може да оставите хората с горчив вкус. Това ще навреди на фирмата.

Съдържанието с рекламна цел е обект на работата на маркетинга в социалните медии, маркетинга с търсене в мрежата и връзките с обществеността.

Маркетингът със съдържание използва свързана с аудиторията, ценна за нея информация, за да се привличат потенциални клиенти. Тази информация не само привлича, но, ако е направена коректно, обвързва таргет аудиторията и задвижва печелившо за фирмата действие от нейна страна.

Ескпертите препоръчват: Помислете за начин да привлчате и комуникирате без да правите опити да продавате. Най-правилната стратегия е да образовате потенциалния клиент и да го алармирате за нещо важно за него. Това прави човекът отсреща по-интелигентен. Най-голям ефект има този тип маркетинг, ако доставяте полезна информация системно.

Важно е написаното да бъде конретно и на разбираем език, но не принизено. Трябва да е информативно и да не опитва да продава; без усещане за натиск и настоятелен опит за промотиране на продукт или услуга. Ключовият ефект на един пиар текст например е да предаде финно маркетинг съобщение и така да обхване въображението на читателя, че на него да му се прииска да изпробва тази услуга или продукт. Препоръка: Помислете за текста като творба, с която трябва да сложите лек отпечатък в съзнанието на читателя.

Потребителите са уморени от традиционния маркетинг, който постоянно ги атакува с рекламните си съобщения. Ето защо се вижда това масово втурване в социалните медии и в маркетинга с изрично разрешение съобщенията му да бъдат получавани. Другият вид маркетинг често се тълкува като нещо дразнещо, което нарушава личното пространство и оставя хората без избор кога и какво да им бъде предлагано. Те превключват канала, когато идват телевизионните реклами, включват механизми за онлайн блокиране, изхвърлят листовки в списанията, преди да са ги погледнали. Ето защо този тип маркетинг е интелигентен начин за рекламиране, за предпочитане.

Лаура Лейк за About.Marketing.Com

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ