В света на социалните мрежи работят дискусиите

В света на социалните мрежи работят дискусиите

Потребителите, които "харесват" или "следват" марката ви в сайтовете за комуникация, имат нужда от повече от съдържание онлайн. За да ги задържите, е необходимо да направите човешка връзка.

Това коментира в Entrepreneur Джейл Гудман. Авторката припомня, че на маркетинга в социалните мрежи отдавна не е достатъчно само да предава информация за компанията. Днешните гео-локализирани „социални потребители“, непрекъснато изпращащи имейли и sms-и, са склонни да се обвържат с бизнеса или да станат по-лоялни, ако успеят да общуват с него.

Въпросът е вие готови ли сте да ги обвържете? - казва Гудман. За да бъдете, трябва да им осигурявате повече от позитивно преживяване при пазаруването, отлично обслужване и съдържание, което информира, забавлява и прави живота им по-добър. Потребителите искат да усещат, че ви е грижа за тях и че чрез тяхното присъствие осмисляте бизнеса си, смята авторката.

С други думи, те искат да създадат връзка с вас. Предизвикателството да се създаде и установи бизнес сега е над това да бъдат намерени потенциални купувачи. Става дума за това как ще ги ангажирате.

Като маркетолози и хора на бизнеса, всичко което правим онлайн и офлайн, трябва да е насочено към целта да създаваме ценни и смислени връзки, твърди Гудман. Хората по целия свят показват желание да се обвържат с любимите си марки в интернет и склонност да бъдат въвлечени в разговор от по-непознатите за тях компании. В свят, където всеки от тях е бомбардиран от маркетингови съобщения в заобикалящите го екрани вкъщи и навън, трябва да бъдете активни.

Как да стане това?

Всеки има мнение. Повечето хора обичат да споделят своето с другите, включително с бизнеса. Ето три начина да стимулирате обвързващ разговор с аудиторията ви в социалните мрежи:

- Създайте проучване, изследване или отворен въпрос. Попитайте потребителите каква според тях е най-голямата трудност или това, което ги тревожи най-много във връзка с бизнеса или мисията ви. След това им съобщете резултатите в стегнат, кратък текст, който може да публикувате в сайта на компанията и след това да свържете с Facebook чрез публикация. Ако възникне нещо неочаквано, интересно, спор или тенденция, използвайте го, за да провокирате нова тема за дискусия.

- Публикувайте провокативен въпрос, свързан с индустрията ви. Говорете за нещата, които знаете, че предизвикват емоциите на хората и са свързани с ежедневието им. Говорете за интересна тенденция, резултати от научни изследвания, изненадващ доклад за ръст на печалбите или загуби или други новини. Важно е вие да сте стартирали дискусията и да бъдете неин наблюдател и участник в нея.

- Съберете мненията от разговорите си с потребителите в социалните мрежи и ги обвържете с информационното съдържание, което изпращате като пиар информация по различните медийни канали. Хубавите разговори създават интересно и четивно съдържание и обратно.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 24 ноември. Честит имен ден на Екатерина, Катя, Катина, Катерина, Кина
Разформироваха министерството за правителствена ефективност на САЩ
Нещата, които разграничават страхотните лидери от посредствените шефове
Щом Уолстрийт предупреждава за рисковани ИИ инвестиции и трупащи се дългове, значи нещо наистина не върви добре
Между разума и чувствата - невробиология на вечния сблъсък
Цитат на деня
Оптимизъм, но и предпазливост в нагласите на финансовите директори от Централна и Източна Европа
Министерство на туризма проверява готовността на курортите за зимния сезон