Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|В света на социалните мрежи работят дискусиите
Потребителите, които "харесват" или "следват" марката ви в сайтовете за комуникация, имат нужда от повече от съдържание онлайн. За да ги задържите, е необходимо да направите човешка връзка.
Това коментира в Entrepreneur Джейл Гудман. Авторката припомня, че на маркетинга в социалните мрежи отдавна не е достатъчно само да предава информация за компанията. Днешните гео-локализирани „социални потребители“, непрекъснато изпращащи имейли и sms-и, са склонни да се обвържат с бизнеса или да станат по-лоялни, ако успеят да общуват с него.
Въпросът е вие готови ли сте да ги обвържете? - казва Гудман. За да бъдете, трябва да им осигурявате повече от позитивно преживяване при пазаруването, отлично обслужване и съдържание, което информира, забавлява и прави живота им по-добър. Потребителите искат да усещат, че ви е грижа за тях и че чрез тяхното присъствие осмисляте бизнеса си, смята авторката.
С други думи, те искат да създадат връзка с вас. Предизвикателството да се създаде и установи бизнес сега е над това да бъдат намерени потенциални купувачи. Става дума за това как ще ги ангажирате.
Като маркетолози и хора на бизнеса, всичко което правим онлайн и офлайн, трябва да е насочено към целта да създаваме ценни и смислени връзки, твърди Гудман. Хората по целия свят показват желание да се обвържат с любимите си марки в интернет и склонност да бъдат въвлечени в разговор от по-непознатите за тях компании. В свят, където всеки от тях е бомбардиран от маркетингови съобщения в заобикалящите го екрани вкъщи и навън, трябва да бъдете активни.
Как да стане това?
Всеки има мнение. Повечето хора обичат да споделят своето с другите, включително с бизнеса. Ето три начина да стимулирате обвързващ разговор с аудиторията ви в социалните мрежи:
- Създайте проучване, изследване или отворен въпрос. Попитайте потребителите каква според тях е най-голямата трудност или това, което ги тревожи най-много във връзка с бизнеса или мисията ви. След това им съобщете резултатите в стегнат, кратък текст, който може да публикувате в сайта на компанията и след това да свържете с Facebook чрез публикация. Ако възникне нещо неочаквано, интересно, спор или тенденция, използвайте го, за да провокирате нова тема за дискусия.
- Публикувайте провокативен въпрос, свързан с индустрията ви. Говорете за нещата, които знаете, че предизвикват емоциите на хората и са свързани с ежедневието им. Говорете за интересна тенденция, резултати от научни изследвания, изненадващ доклад за ръст на печалбите или загуби или други новини. Важно е вие да сте стартирали дискусията и да бъдете неин наблюдател и участник в нея.
- Съберете мненията от разговорите си с потребителите в социалните мрежи и ги обвържете с информационното съдържание, което изпращате като пиар информация по различните медийни канали. Хубавите разговори създават интересно и четивно съдържание и обратно.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.