Великобритания забрани твърде съвършена реклама на Dior с Натали Портман

Великобритания забрани твърде съвършена реклама на Dior с Натали Портман

Британският регулатор на рекламното съдържание Advertising Standards Authority (ASA) забрани разпространението на печатна реклама на Dior с актрисата Натали Портман. Причината е оплакване на конкурентната марка L’Oreal, съобщи nymag.com.

През февруари тази година ASA цензурира реклама на крема против бръчки на L’Oreal Revitalift Repair 10. Причината бе, че според експертите ефектите на подмладяващия крем в рекламите му са „подвеждащо преувеличени” с употребата на програмата „Фотошоп” в образа на рекламния модел Рейчъл Уайз, която е на 41 години.

Сега, от L’Oreal подадоха оплакване срещу рекламата на спирала за мигли Dior с участието на Натали Портман. В него от компанията посочиха, че и това изображение е „твърде добро, за да е истина”. В отговор, ASA се съгласи с мнението им.

Снимката на Портман всъщност е била направена, за да промотира червило на Dior, вместо спиралата, обясняват от Business Insider. Смята се, че дължината на миглите в нея е удължена с манипулация на изображението, както и че броят на миглите е увеличен за по-стилизиран и стегнат ефект.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Дигиталното евро може "да изяде обяда" на индустрията за разплащания
Украинските мъже на възраст между 18 и 22 години вече ще могат да преминават свободно държавната граница
Анализ на холдинга: БДЖ вози все по-малко пътници и товари, приходите са с 8% по-ниски
Норвегия похарчи над 7 млн. долара за борба с нашествие на розова сьомга
Турците губят доверие към Запада, виждат в Израел най-голямата заплаха
Bloomberg: Китайският лидер Си Дзинпин провежда най-голямата чистка на генерали от времето на Мао
Митът, който убива емоционалната интелигентност
Забраната за смарт устройства в клас влиза в сила от ноември