Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Великобритания на път да стане първата страна, в която над половината купена реклама е дигитална
Повече от 50% от всичките 15,7 млрд. лири, които ще се похарчат за реклама във Великобритания през 2015 г., ще бъдат отделени за кампании в онлайн медии.
Това твърди прогноза на Group M - световното подразделение за купуване на рекламно пространство в медиите на компанията WPP, цитирана от в. "Индипендънт". Според авторите следващата година ще бъде преломна за британския маркетингов пазар, а и за света, защото Обединеното кралство ще стане първата държава, в която купуването на дигитална реклама ще надмине това на рекламата в печатните медии, киното, градския транспорт, билбордовете, телевизията и радиото, взети заедно. Причина за това е огромното внимание на нацията към устройствата, социалните медии и пазаруването в интернет.
Очаква се във Великобритания през годината да се похарчат за реклама 15,7 млрд. лири, при 12,7% ръст на дигиталните кампании на годишна база до над 8 млрд. лири. Ако това се случи, над 1 лира на всеки похарчени две в страната за реклама ще бъде отделена в дигиталните медии.
Експертите прогнозират, че Кралството ще бъде последвано от Швеция, в която също вложенията в дигитална реклама ще надхвърлят тези в останалите видове маркетинг. През 2015 г. се очаква 47% от купените кампании в страната да са дигитални. За Дания този процент се предвижда да достигне 43, за Австрия - 42, а за Норвегия - 40.
Group M твърди, че над 160 млн. лири ще бъдат отклонени във Великобритания от рекламата в печатните медии към тази в дигиталните. Платеното търсене в интернет ще нарасне до 4,2 млрд. лири, с около 29% в мобилните устройства, предимно в Google, която има над 90% пазарен дял в страната.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.