Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Видеомаркетинг освен YouTube
Всички обичаме YouTube. Всички го гледаме. В последните години сайтът на Google е чудесен инструмент за интернет маркетинг, с множество публикувани в него професионални реклами и рекламни експерименти, заснети в забавни видео сюжети.
Всяка минута в YouTube се публикуват 72 часа видео съдържание. Той обаче не е единствената опция. Освен към YouTube, все повече големи марки се обръщат и към три други възможности за видео реклама, които работят. Например:
● Сайтът Vimeo. Въпреки че структурата му наподобява тази на YouTube, той се различава по няколко начина. Поддържа видеоклипове с висока резолюция. В него липсват свързаните клипове, които започваме да гледаме или ни се предлага да прегледаме след като сме видели вече един. Съдържанието може да се споделя като се вгражда в други сайтове. Освен това във Vimeo липсва реклама. Ето защо според много маркетолози той привлича подобна, но много по-висококачествена публика, сред която е пълно с работещи професионалисти. Ако искате да установите присъствие в него, започнете като създадете качествено видео, имайки предвид, че той филтрира повечето реклами, видеоклипове, свързани с хазарт. Инвестицията трябва да си заслужава. Платеният профил в него е на цена, която започва от 59.95 долара. Ако го закупите, ще може да персонализирате видео плейъра си в сайта, да добавите логото си до клиповете, които публикувате, и да се възползвате от други по-специални права.
● Приложението Vine. Обърнете се към него, ако искате да експериментирате със създаването на "по-вирусно" кратко видео. Свързано е с Twitter и в него потребителите публикуват клипове от 6 секунди. Това ограничено времетраене от само себе си показва, че Vine не е подходящо за всеки бранд. Вицепрезидентът в Ogilvy Хедър Тейлър обаче пресмята, че Vine видеоклиповете на марки са споделяни четири пъти повече от останалите онлайн клипове.
● Платената видео платформа Wistia. Тя е добър метод да се сдобиете с повече аналитични данни, отколкото YouTube предлага. Цената на използването й започва от 25 долара месечно. Ако ги платите ще може да вграждате клипове в уебсайтове и мобилни устройства. Това, с което платформата се отличава, са настройките й за коментари и анализи. Те помагат да се наблюдават в детайли водещи действия в мрежата и да се разбира много за начина, по който потребителите си взаимодействат с всяко отделно, публикувано в нея видео.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.