Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Виж колко добре пътува рекламата!
Показването на марката по превозните средства от градския и междуградския транспорт може би на моменти изглежда странно на широката публика - зависи от марката все пак. Но това със сигурност е изпитан и ефективен метод за рекламиране, подходящ най-вече за стоки и услуги за масова употреба.
В Европа и САЩ се прилага по различни начини:
- като брандиране на целите автобуси и боядисване на фасадата им с цветовете на логото;
- чрез поставяне на висящи рекламни листовки над седалките на автобуса и върху самите тях;
- чрез вграждане на електронни екрани, по които се излъчват непрекъснато видеореклами или чрез залепване на рекламни лепенки над изходите за пътниците.
Комбинацията от реклама в интериора и екстериора на автобуса повишава шансовете за успех, отбелязва американското електронно издание Entrepreneur.
Ако сте решили да заложите на външната реклама върху междуградския автобус, имайте предвид, че тя работи най-добре, когато е поставена в задната му част, наблюдавана от колите на шосето зад него. Градските автобуси са ефективни носители на реклама, когато тя е изрисувана отстрани, по продължението им, и се забелязва от групите от пътници на спирките.
Най-добрият начин за външно рекламиране върху автобуса, разбира се, е цялостното му брандиране. То го прави огромна, подвижна и неизбежно забележима реклама. В този случай аудиторията не се търси – тя сама намира рекламата.
Съобщенията върху автобусите са печеливши, когато са с опростен смисъл, кратки (от 2-3 думи), изписани с големи, дебели букви и са на светъл фон. Те са особено ефективни, ако са подкрепени с красива и впечатляваща визия.
Хубаво е надписът отвън и вътре в автобуса да звучи универсално и масово. Превозните средства пътуват навсякъде – до училища, болници, бизнес комплекси, паркове, до малки населени места и по магистрали с товарни коли. Изписаното върху тях попада за кратко пред погледа на всякакъв вид хора, затова по-добре недейте да се насочвате към целеви групи. Ще изключите много потенциални клиенти.
Внимавайте кои автобуси ще изберете за своята реклама – проследете маршрута им и се замислете какви хора ще ги виждат най-често.
Ако можете, комбинирайте подвижната реклама върху автобусите със същата реклама върху билбордове на улиците и на магистралите. Ефектът на преминаването на „рекламен“ автобус покрай билборд със същата реклама е впечатляващ.
По материали от FastCompany
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.