Влюбеният Тан Хон Мин


Тази неповторима реклама, озаглавена "Влюбеният Тан Хон Мин", е заснета абсолютно импровизирано, без предварителен сценарий.

Тя показва симпатичния малък Тан, който отговаря на поредица от въпроси на глас зад кадър. Гласът  всъщност е на режисьорката на рекламата от агенция Leo Burnett в Куала Лумпур. Тя обезсмъртява себе си чрез видеото и до днес предизвиква възхищение в рекламния свят с този свой трогателен рекламен продукт, въпреки че е починала отдавна. Във видеото опитва да направи портрет на две деца, които са влюбени и се толерират едно друго, въпреки расовото си различие, за разлика от възрастните.

Тан е с малайзийски произход - идва от страна, известна с дълготрайната си расова сегрегация, а момиченцето, в което е влюбен – китайка. Поставени едно до друго, двете деца умиляват с искреността в думите им и излъчването им.

Проблемът с расизма в Малайзия е малко известен на света. Тази страхотна реклама алармира за него и е смятана за една от най-истинските, правени някога. Отличена е със "Златен лъв" в Кан през 2008 г.

Това е рекламата ни на деня. Ето я и нея.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Зеленски: Преговорите са много близо до реален резултат
Управителят на БНБ: Държавата има опора, дори когато политиката е в криза
Financial Times: Мошеници доказват с AI „автентичност“ на произведения на изкуството през застрахователи
Германското министерство на отбраната нарече стратегията за национална сигурност на САЩ „документ за развод“
Дания недоволства от избора на Тръмп на пратеник, подкрепящ американския суверенитет над Гренландия
Типове поведение, които обезсмислят титлата „лидер“
Димитър Манолов: Имаше по-добри възможности за бюджетно решение
Япония се готви да възобнови дейността на най-голямата атомна електроцентрала в света близо 15 години след Фукушима