Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Въпросите, на които трябва да си отговорите преди интервю
Консултациите на пиарите преди интервю обикновено се фокусират върху въпросите, които би задал репортер. Но преди разговорът да се състои е важно събеседникът да се подготви за предаването или печатното издание, в което отива. Говори за професионализъм.
Много журналисти добронамерено съдействат преди интервюто. Представят се. Разказват за някои от интересните си материали. С тези сведения можете да се подготвите за по-добро представяне ред тях и съответно в публичното пространство.
Тук следват 8 въпроса, свързани със самата медия и представителят й, с когото ще се срещнете. Отговорите им ще ви бъдат от полза, независимо дали вие сте се потрудили да ги получите или вашият пиар. Отделеното време си заслужава. Те са:
• Кой е журналистът? Името му, ресорът. За какви медии е работил по-рано, ако е известно.
• Каква е последната история, по която е работил?
• Подхожда ли към интервюто с вас с определен фокус? Какъв ще бъде центърът на материала му? Ъгълът? Как той ще се впише в останалия поток на медията?
• Кой друг от бранша ви или от вашия ранг е интервюирал?
• Какъв ще бъде форматът на материала? Въпросът е нужен, за да разберете дали репортерът има нужда от бърз цитат от вас или смята да напише задълбочен анализ на работата ви.
• Ще бъде ли интервюто излъчвано в реално време?
• Защо се нуждае от вас? Колко време ще отнеме интервюто? Предложете му прессъобщения, графики, снимки, видео или други съпътстващи документи. Може да реши да ги цитира. Така ще увеличите присъствието си в тази новинарска история.
• Кога ще се публикува/излъчи? Разберете кога е излязло и е публикувано незабавно. Ако е хубава история, споделете онлайн. Ако е лоша за вас, обмислете писмен отговор, като се свържете предварително с журналиста, с когото сте работили, или с редактор, за да се уверите в кое медийно време и пространство ще бъде публикуван.Преди самия край на интервюто, кажете на репортера как предпочитате да ви назовават. Споменете името си и това на компанията. Задължително дайте визитка.
По съвети на PR Daily
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.