"Гардиън" се рекламира с нов прочит на приказката за трите прасенца

Британският в. „Гардиън“ поде на Острова интересна телевизионна кампания, която разказва приказката за трите малки прасенца в модерен вариант. Видеото показва как историята за прасенцата би била отразена в епохата на социалните мрежи и откритата журналистика, когато потребителите допринасят към новините и променят съдържанието.

Рекламата е дело на легендарната лондонска агенция Bartle Bogle Hegarty (BBH). Мнозина сред специалистите в бранша я окачествиха като интелигентна и силна. Авторите в сайта за новини от света на рекламата и маркетинга campaignlive.co.uk я поставиха в рубриката „Избор на седмицата“. Можете да я видите тук.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ