Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Геният Стивън Хокинг стана лице на застрахователна фирма
Виждали сме някои от най-големите технологични икони и експерти да се включват неочаквано в телевизионни реклами, но едва ли мнозина са очаквали да го стори един от най-гениалните умове на съвременния свят, професор Стивън Хокинг.
Той участва в реклама на британска застрахователна фирма. Кадрите го показват по време на лекция, в която представя голям научен пробив. „И, след цял живот изследвания накрая пресметнах и формулирах точните условия, необходими за да се създаде супермасивна черна дупка“, казва той. Аудиторията колективно започва да го аплодира и мъж пита Хокинг какво смята да направи с технологията. Реакцията на професора е да си представи, че досаден търговец внезапно е засмукан на улицата.
Стивън Хокинг е британец, гениален физик, работещ предимно в областта на космологията и квантовата механика. Освен блестящата си научна кариера е известен с участието си в телевизионни сериали като „Теорията за големия взрив“ и научно-фантастичния ситком „Футурама“.
Видеото с него предизвика смесени чувства в наблюдателите на световната реклама, дори сред тези на Острова. Мнозина смятат, че присъствието му не се вписва в реклама на застраховане и в конкретната кампания липсва идейност. Кадрите следват тук.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.