Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Гняв и омраза в силна италианска кампания
Баща шепне на ухото на сина си, докато момчето спи: „Ти си копеле. Знам, че можеш да ме чуеш. Слушай ме много добре. Мразя те, по дяволите. Мразя те, разбра ли? Мразя те. Няма да ти позволя да съсипеш живота ни”. Зрителят го побиват тръпки от тези ужасни думи, изречени с тих глас, но много силни, с гняв и огромна омраза. Мъжът обаче не говори на сина си...
Филмът с него е заснет в рамките на въздействаща италианска кампания срещу детския рак – коварната болест, която засегнатите родители презират от дъното на душата си.
Този кратък клип бе сред отличените в тазгодишния рекламен фестивал в Кан, където са награждавани най-добрите и силни творби на рекламната идустрия от цял свят, заснети и създадени последната година. Дело е на агенция JWT, Италия. Следва тук.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.