Гняв и омраза в силна италианска кампания


Баща шепне на ухото на сина си, докато момчето спи: „Ти си копеле. Знам, че можеш да ме чуеш. Слушай ме много добре. Мразя те, по дяволите. Мразя те, разбра ли? Мразя те. Няма да ти позволя да съсипеш живота ни”. Зрителят го побиват тръпки от тези ужасни думи, изречени с тих глас, но много силни, с гняв и огромна омраза. Мъжът обаче не говори на сина си...

Филмът с него е заснет в рамките на въздействаща италианска кампания срещу детския рак – коварната болест, която засегнатите родители презират от дъното на душата си.

Този кратък клип бе сред отличените в тазгодишния рекламен фестивал в Кан, където са награждавани най-добрите и силни творби на рекламната идустрия от цял свят, заснети и създадени последната година. Дело е на агенция JWT, Италия. Следва тук.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Ще плащаме ли „такса водомер”, без дори да ползваме вода?
Лидерите на страните от ЕС са направили първа крачка към използване на замразени руски активи в полза на Украйна
Времето: Топло и дъждовно. Жълт код за силен вятър е обявен в 25 области
На днешната дата, 24 октомври. Рождениците днес
Инвеститорите използват наръчник от дотком ерата, за да избегнат рисковете от AI балон
8-и банково-финансов форум: Лични финанси - инвестиции, доходност и има ли „живот извън банките“?
8-и банково-финансов форум: Дигитална трансформация и иновации в банковия сектор
Как Европа може да използва замразените руски активи, за да помогне на Украйна?