Григор Димитров е новото рекламно лице на Теленор

Григор Димитров е новото рекламно лице на Теленор

Най-добрият български тенисист Григор Димитров е новото рекламно лице на Теленор. Това съобщи главният изпълнителен директор на телекома Стайн-Ерик Велан на пресконференция в столицата.

Тенис звездата и Теленор са подписали споразумение за рекламно партньорство за две години. В рамките на този период ще виждаме Григор в рекламните кампании на различни продукти и услуги на оператора, включително в телевизионни клипове, печатни материали и др. Партньорството между Димитров и Теленор на практика започна още през ноември 2014 г., с участието на тенисиста в кампанията по ребрандирането на компанията от Глобул към Теленор.

Григор Димитров ще бъде лице и посланик на избрани инициативи за корпоративна отговорност, като вече участва в подкрепата на Теленор за "Часът на Земята" на 28 март 2015 г. Също така, Теленор и Григор Димитров ще си сътрудничат в предоставянето на ексклузивно съдържание за феновете на Теленор в социалните мрежи.

"За Теленор е чест и удоволствие да си партнира със спортист и роден победител като Григор. Той със сигурност е истинско вдъхновение за своите почитатели и за всички българи, които следят възхода му в световния тенис-елит и го подкрепят във всяко начинание. Стремежът му към спортно съвършенство, успехите му на корта и поведението му извън него, напълно съответстват на ценностите на Теленор и вярвам, че заедно можем да постигнем много както в полза на нашите клиенти, така и в подкрепа на българския спорт“, коментира Стайн-Ерик Велан.

"С партньорите ми от Теленор установихме, че споделяме желанието да бъдем номер едно в това, което правим. Радвам се, че ще мога да бъда по-близо до почитателите си и до българската публика. Твърде рядко мога да бъда в България, но благодарение на технологиите и на Теленор, ще можем да общуваме по-лесно", каза Гришо. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ