Григор Димитров стана рекламно лице на Longines

Григор Димитров стана рекламно лице на Longines

advertorial

Най-добрият ни тенисист Григор Димитров стана рекламно лице на швейцарските часовници Longines. Той представи у нас най-новата серия на марката - The Saint Imier.

Колекцията носи името на градчето St. Imier, Швейцария, където през 1832 година започва историята на култовата марка, и където и днес се намира централата на Longines.

Изключителната колекцията The Saint-Imier символизира наследството и традициите на марката. Формата на корпуса е вдъхновена от моделq създаден през 1954 г., а всички часовници са със сложни автоматични механизми с прозрачен сапфирен заден капак. Марката, чиято емблема е крилат пясъчен часовник, е представена в повече от 130 страни по света. Официален представител в България е Giulian.

 

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Британският вътрешен министър Шабана Махмуд обяви радикални реформи в системата за убежище, вдъхновени от Дания
На днешната дата, 16 ноември. Имен ден празнува Матей
Защо „перфектно“ често е враг на „добро“?
Слънце и високи температури в края на уикенда
Останете близо до потенциалните клиенти въпреки тенденцията за дигитален детокс
Плаващо устройство превръща дъждовните капки в електричество
21-годишно проучване свързва пародонтозата и кариесите с повишен риск от инсулт
Зеленски обяви смени в ръководствата на ключови енергийни компании