Григор Димитров стана рекламно лице на Longines

Григор Димитров стана рекламно лице на Longines

advertorial

Най-добрият ни тенисист Григор Димитров стана рекламно лице на швейцарските часовници Longines. Той представи у нас най-новата серия на марката - The Saint Imier.

Колекцията носи името на градчето St. Imier, Швейцария, където през 1832 година започва историята на култовата марка, и където и днес се намира централата на Longines.

Изключителната колекцията The Saint-Imier символизира наследството и традициите на марката. Формата на корпуса е вдъхновена от моделq създаден през 1954 г., а всички часовници са със сложни автоматични механизми с прозрачен сапфирен заден капак. Марката, чиято емблема е крилат пясъчен часовник, е представена в повече от 130 страни по света. Официален представител в България е Giulian.

 

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

5-минутно упражнение може да удължи вашия живот и да ви направи по-успешни
Полша спря търговски трафик за 25 млрд. евро между ЕС и Китай със затварянето на границата с Беларус
Слънцето се "събужда" и НАСА не знае причината
Над 127 млн. пътници е превозило столичното метро през 2024 г.
ChatGPT ще използва система за проверка на възрастта след смъртта на тийнейджър
Смятана за изгубена от 400 г. картина на Рубенс е открита в имение в Париж
Работна ръка под наем: устойчиво решение или временна мярка за икономиката?
Имате лош шеф? Ето как да се справите