Григор Димитров стана рекламно лице на Longines

Григор Димитров стана рекламно лице на Longines

advertorial

Най-добрият ни тенисист Григор Димитров стана рекламно лице на швейцарските часовници Longines. Той представи у нас най-новата серия на марката - The Saint Imier.

Колекцията носи името на градчето St. Imier, Швейцария, където през 1832 година започва историята на култовата марка, и където и днес се намира централата на Longines.

Изключителната колекцията The Saint-Imier символизира наследството и традициите на марката. Формата на корпуса е вдъхновена от моделq създаден през 1954 г., а всички часовници са със сложни автоматични механизми с прозрачен сапфирен заден капак. Марката, чиято емблема е крилат пясъчен часовник, е представена в повече от 130 страни по света. Официален представител в България е Giulian.

 

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Времето: Жълт код за обилни валежи в 7 области
158-годишна британска компания фалира заради слаба парола и тежък удар от хакери
След Франция и Великобритания: Канада планира да признае Палестина за държава през септември
На днешната дата, 31 юли. Богородични Заговезни
Задавайте си тези въпроси всеки ден, за да бъдете по-успешни
Microsoft се присъедини към Nvidia в клуба на компаниите с пазарна капитализация от над 4 трлн. долара
Зам.-кметът по финансите и здревеопазването на София подава оставка
Управлението на домове за възрастни хора без лиценз вече ще е престъпление