Григор Димитров стана рекламно лице на Longines

Григор Димитров стана рекламно лице на Longines

advertorial

Най-добрият ни тенисист Григор Димитров стана рекламно лице на швейцарските часовници Longines. Той представи у нас най-новата серия на марката - The Saint Imier.

Колекцията носи името на градчето St. Imier, Швейцария, където през 1832 година започва историята на култовата марка, и където и днес се намира централата на Longines.

Изключителната колекцията The Saint-Imier символизира наследството и традициите на марката. Формата на корпуса е вдъхновена от моделq създаден през 1954 г., а всички часовници са със сложни автоматични механизми с прозрачен сапфирен заден капак. Марката, чиято емблема е крилат пясъчен часовник, е представена в повече от 130 страни по света. Официален представител в България е Giulian.

 

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Лидерите на страните от ЕС са направили първа крачка към използване на замразени руски активи в полза на Украйна
Времето: Топло и дъждовно. Жълт код за силен вятър е обявен в 25 области
На днешната дата, 24 октомври. Рождениците днес
Цитат на деня
8-и банково-финансов форум: Лични финанси - инвестиции, доходност и има ли „живот извън банките“?
AB InBev си партнира с Netflix за ко-брандирани кампании и събития на живо
Как Европа може да използва замразените руски активи, за да помогне на Украйна?
8-и банково-финансов форум: Дигитална трансформация и иновации в банковия сектор