Дамата и Пинокио в силна кампания за борба със СПИН


Почти 650 000 души в Европа са ХИВ позитивни и не го знаят. Активни в социалния си и личен живот, мнозина сред тях са потенциална заплаха за партньори, които може да заразят, защото не подозират, че са преносител на вируса. Изследвайте се заради себе си и другите.

Това е посланието на силна социална кампания на френската организация за борба с разпространението на ХИВ и СПИН Aides. Тя го отправя чрез впечатляващо изработена история, предназначена за телевизионния ефир, дело на агенция TBWA в Париж. Филмът от една минута се казва „Пинокио” и разказва за краткия флирт на красиво младо момиче с необичаен мъж. Всичко започва на шумния дансинг в дискотека. В развоя на кадрите се разбира, че мъжът е удивителна кукла - жива, но от дърво. 

Aides е една от най-успешните организации за борба със СПИН в света по отношение на видеокампаниите. Нейна е също известната анимация с неудържимия любовник - котарака Смътли - едно от най-известните и интелигентни видеа, припомнящи важността на превенцията при полово активните хора с разнообразни партньори. 

Това е кампанията ни на деня. Добре изработено, нали?

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Financial Times: Мошеници доказват с AI „автентичност“ на произведения на изкуството през застрахователи
Дания недоволства от избора на Тръмп на пратеник, подкрепящ американския суверенитет над Гренландия
Типове поведение, които обезсмислят титлата „лидер“
Япония се готви да възобнови дейността на най-голямата атомна електроцентрала в света близо 15 години след Фукушима
На днешната дата, 23 декември. Рождениците днес
Цитат на деня
Президентът на Финландия пред Fox News: Остават най-трудните 5% до постигането на мирно споразумение за Украйна
Зеленски: Преговорите са много близо до реален резултат