Дамата и Пинокио в силна кампания за борба със СПИН


Почти 650 000 души в Европа са ХИВ позитивни и не го знаят. Активни в социалния си и личен живот, мнозина сред тях са потенциална заплаха за партньори, които може да заразят, защото не подозират, че са преносител на вируса. Изследвайте се заради себе си и другите.

Това е посланието на силна социална кампания на френската организация за борба с разпространението на ХИВ и СПИН Aides. Тя го отправя чрез впечатляващо изработена история, предназначена за телевизионния ефир, дело на агенция TBWA в Париж. Филмът от една минута се казва „Пинокио” и разказва за краткия флирт на красиво младо момиче с необичаен мъж. Всичко започва на шумния дансинг в дискотека. В развоя на кадрите се разбира, че мъжът е удивителна кукла - жива, но от дърво. 

Aides е една от най-успешните организации за борба със СПИН в света по отношение на видеокампаниите. Нейна е също известната анимация с неудържимия любовник - котарака Смътли - едно от най-известните и интелигентни видеа, припомнящи важността на превенцията при полово активните хора с разнообразни партньори. 

Това е кампанията ни на деня. Добре изработено, нали?

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Белият дом замрази 26 милиарда долара за щатите, управлявани от Демократическата партия
Лондон изпадна от Топ 20 на световните пазари за първично публично предлагане
Времето: Силен вятър с дъжд, а в планините и от сняг, носи захлаждане
Учени за първи път създават ембриони от ДНК на човешка кожа
На днешната дата, 2 октомври. Рождениците днес
ДСБ предлагат паркоместата в сградите да получат отделна имотна партида
Нови директиви пред генералите: Военни сили за бързо реагиране ще потушават граждански безредици в САЩ
Започва плановият 90-дневен ремонт на топлопреносната мрежа в "Дружба" 2