Джордж Клуни и Мат Деймън в забавна реклама на кафе

Швейцарското кафе Nespresso на Nestle Group, произвеждано в Лозана, даде старт на глобална рекламна кампания с участието на холивудските чаровници Джордж Клуни и Мат Деймън.

Кампанията е различна, защото е интерактивна по особен начин. Видеорекламата към нея например може да бъде разделена на две части – забавна миниистория с Клуни и красива жена в заведение на покрива на небостъргач, която ще се излъчва в телевизионния ефир на Австрия, и допълнение към тази видеоистория с продължение на клипа с участието на Мат Деймън.

Брандът Nespresso ангажира водещите знаменитости на Холивуд, за да му помогнат да представи иновативна дигитална платформа, направена в партньорство с Google и YouTube, информира The Drum. „Скокът в бранд стратегията ни е да дадем възможност на любителите на кафето ни да поемат по свое собствено изследователско пътешествие и да се потопят в света на Nespresso чрез иновативна дигитална платформа, където могат да преживеят нещо лично”, обяснява изпълнителният директор на Nestle Nespresso Жан-Марк Дювоазен.  

„Nespresso е пилотен участник в нашата програма за бранд партьорство, в която марките мислят и действат като създатели на съдържание в интернет, за да се разгърнат изцяло в YouTube канал. Nespresso е глобален бранс с фантастична потребителска привързаност, с който работим, за да създаден брандирано съдържание в мрежата от ново поколение”, посочва вицепрезидентът на Google за Северна Европа Мат Бритин.

Кампанията ще се завърти по телевизията, ще присъства във външна реклама, в печата, дигиталните медии и с пиар усилия глобално, освен в САЩ и Канада.

Ето я и рекламата с Клуни и Деймън. С(т)илно, нали? 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ