Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Джордж Клуни и Мат Деймън в забавна реклама на кафе
Швейцарското кафе Nespresso на Nestle Group, произвеждано в Лозана, даде старт на глобална рекламна кампания с участието на холивудските чаровници Джордж Клуни и Мат Деймън.
Кампанията е различна, защото е интерактивна по особен начин. Видеорекламата към нея например може да бъде разделена на две части – забавна миниистория с Клуни и красива жена в заведение на покрива на небостъргач, която ще се излъчва в телевизионния ефир на Австрия, и допълнение към тази видеоистория с продължение на клипа с участието на Мат Деймън.
Брандът Nespresso ангажира водещите знаменитости на Холивуд, за да му помогнат да представи иновативна дигитална платформа, направена в партньорство с Google и YouTube, информира The Drum. „Скокът в бранд стратегията ни е да дадем възможност на любителите на кафето ни да поемат по свое собствено изследователско пътешествие и да се потопят в света на Nespresso чрез иновативна дигитална платформа, където могат да преживеят нещо лично”, обяснява изпълнителният директор на Nestle Nespresso Жан-Марк Дювоазен.
„Nespresso е пилотен участник в нашата програма за бранд партьорство, в която марките мислят и действат като създатели на съдържание в интернет, за да се разгърнат изцяло в YouTube канал. Nespresso е глобален бранс с фантастична потребителска привързаност, с който работим, за да създаден брандирано съдържание в мрежата от ново поколение”, посочва вицепрезидентът на Google за Северна Европа Мат Бритин.
Кампанията ще се завърти по телевизията, ще присъства във външна реклама, в печата, дигиталните медии и с пиар усилия глобално, освен в САЩ и Канада.
Ето я и рекламата с Клуни и Деймън. С(т)илно, нали?
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.