Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Дивото зове в нова, силна реклама на Old Spice
Мъжът живее с хищник на рамото си сред красиви жени в новата, силна рекламна кампания на козметичната марка Old Spice. Вълци и ястреб са драматичните герои в две видеореклами на компанията, както и в печатните й визии.
Героите в рекламите са елегантни мъже в луксозната обстановка на казиното или на прием – истински магнит за красивите, стилни дами. Телевизионните и печатни реклами от кампанията насърчават мъжката аудитория да се обърне към парфюмите и козметичните принадлежности от сериите Old Spice Wolfthorn и Old Spice Hawlkridge, за да бъде точно толкова неустоима, колкото и рекламните джентълмени.
Идеите са разработени от една от най-известните агенции в света - Wieden+Kennedy. Това е нещо различно в рекламата, толкова интригуващо, че се отличава от всички останали, смятат руските рекламни наблюдатели от Adme.ru. Наистина, концепцията и изпълнението на рекламите са видимо различни и скъпи за изработка. Очевидно се отличават с по-висока класа от предишните, все пак много успешни рекламни кампании на Old Spice, които залагаха на закачките и хумора.
Вижте.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.