"Душа" – новата, страхотна реклама на Mercedes

Едва ли запознатите с най-мащабните рекламни кампании от света на телевизията в последните 3 години ще оспорят, че германските автомобилни марки показват страхотна реклама.

Mercedes-Benz отново грабна вниманието с ново, интелигентно, скъпо струващо видео. Рекламата бе излъчена в най-скъпо платеното време в американския телевизионен ефир през годината – финалът на футболната лига Супербоул този уикенд. Завъртането на 30-секунден ТВ спот в този рекламен блок струва до 3,5 милиона долара.

Видеото на Mercedes е същински кратък филм. Пълната му версия ви представяме тук. В ТВ ефира е излъчена по-кратка.

Рекламата е озаглавена „Душа” и озвучена от кавър на „Ролинг Стоунс” “Sympathy for the Devil”, изготвен от Neptunes. Сюжетът е сходен с този във видеото на кавъра. Двата клипа са обединени от идеята за преговори с Дявола, в които той е изкусител и желае душата на героя.

Американският актьор Уилям Дефо играе ролята на Дявола в рекламата на Mercedes-Benz. Основен герой във видеото е млад мъж, който мечтае да има новия модел CLA. В замяна на душата му, Дяволът му предлага зашеметяващ живот, в който младежът се снима с американския модел Кейт Ъптън, танцува по време на страхотно парти редом със световноизвестния рапър Ъшър и се показва на кориците на Wired, GQ, Traveler, Cultural’s Digest и Vanity Fair. Кейт Ъптън и Ъшър са звездите на рекламата, които участват с реалния си образ.

„Ако имаш колата, момче, всичко идва с нея”, казва Уилям Дефо и предлага златна писалка за подписа под сделката за душата.

Каква е развръзката? Вижте.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ