Еволюцията на докосването в реклама на Peugeot

Френската рекламна агенция BETC Euro RSCG представя еволюцията на докосването в нова реклама за автомобилната марка Peugeot. ТВ спотът е романтичен, дори може да се каже, че на моменти е леко драматичен, коментират руските наблюдатели в Adme.ru. Той пресъздава пътя на ръцете в живота на човека - от докосването на майката до мястото им зад волана на новия Peugeot 208.

Рекламата е озвучена от кавър на вечната класика на Guns’n’Roses “Knockin’ on Heaven’s Door”. Можете да я видите тук.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Времето: Жълт код за обилни валежи в 7 области
158-годишна британска компания фалира заради слаба парола и тежък удар от хакери
След Франция и Великобритания: Канада планира да признае Палестина за държава през септември
На днешната дата, 31 юли. Богородични Заговезни
Задавайте си тези въпроси всеки ден, за да бъдете по-успешни
Microsoft се присъедини към Nvidia в клуба на компаниите с пазарна капитализация от над 4 трлн. долара
Зам.-кметът по финансите и здревеопазването на София подава оставка
Управлението на домове за възрастни хора без лиценз вече ще е престъпление